PDA

Vis full versjon : Den fantastiske, magiske navlen!

Tifa
14-08-2002, 17:55
Flere enn meg som har fått "ny" navel?

Kjenner ikke navlen min igjen, jeg! Hadde en veldig dyp, "lukket" navel, jeg. Men nå har noen kommet på de sene nattetimer, når jeg har ligget i min dypeste søvn, og byttet ut navlen min!!:eek:

Er helt fascinert, jeg...... sitter ofte og lar fingeren gli over min nye navel, som ikke lginer min egen i det hele tatt. :bryn:

Min nye navel er stor og grunn, med en slags oppstopper i midten. Rar å ta på, og med veldig bløt hud. og så blir den kjempefort brun i sola, så det ser nesten ut som om den er skitten, liksom.

Eksen min, som er en veldig god venn av meg, sier at det er som på kalkuner du kjøper i butikken. De kommer med en liten propp som "popper ut" når kalkunen er ferdig stekt. Nå spør han stadig om jeg har poppet ennå, og regner det som det sikreste tegnet på at ungen skal ut snart. Så lenge jeg sier at nei, den er fortsatt inni der, så svarer han at ja, da er det nok litt tid igjen før ungen er klar. :D

Så da er det bare å melde at jeg, i en alder av 23, brått har blitt navlebeskuende! :D Må bare kikke på den innimellom, og kan stadig bli observert med en pekefinger på magen. Lurer på hvor min navel har blitt av, jeg?? Og hvems navel er det jeg har fått istedet? Noen som savner en grunn, og myk navel? :uff:

Tifa (28+1)

Saga
14-08-2002, 18:08
jeg har også fått en sånn en! skjønner ikke helt når den kom, men plutselig har den bare blitt.. anderledes! på en måte flat, sånn at alt sammen syns.

syns den er fin, jeg!! ;)

mye penere enn sånn innovernavle!

også er den veldig fin å kose på :D

Lilith

MøreMia
14-08-2002, 18:09
:latter: :latter: :latter:

Har også en slik skittenbrun, flat navle! Ganske kult i grunn'!

Tilden
14-08-2002, 18:16
:leiseg:

Men jeg - som sikkert har av de største magene her - jeg har ikke fått sånn navle. Neiiiida, min er dyp og bare rar! Hvor dyp går det egentlig ann å bli a'? Hmmm...

Hilsen dobbeltgravide Dee og gutta, 26+6
:baby: :baby:

(som VIL HA GRAVIDNAVLE)

Tidl. bruker
14-08-2002, 20:21
Min er akkurat som før den....:p

Amity
14-08-2002, 21:02
Har alltid hatt innovernavel...og lurt litt på hvordan den ser ut helt innerst. Det vet jeg nå, forde den er blitt ganske vid og flat.

Er spent på hvordan den blir når den lille tulla vår forlater magen...

Klem Amity (termin 7.nov)

Lillian
14-08-2002, 21:12
Er det ikke rart at vi kan være så navlebeskuende enda vi snart ikke kan se vår egen navle? ;)

Min har heller ikke poppet ut. Det gjorde den mot slutten første svangerskap, men ikke sist. Da ble den bare flat. Ikke utstående. Funka visst ikke termostaten da.

Det som er litt teit med min navel er at den har et hull et stykke over seg. Jeg hadde navelpiercing som jeg tok ut da jeg ble gravid. Selve hullet har nok grodd igjen inni, men det er fremdeles en grop over navelen. Etterhvert som magen voksen og huden strekker seg havner dette malplasserte hullet lenger og lenger unna selve navelen. Hadde jeg hatt ring der nå hadde det sett urkomisk ut, for den hadde stått rett ut.

Sønnen min var forresten en periode helt overbevist om at navelstrengen gikk mellom navelen min og navelen til babyen.

Jaja, det var historien om min navle. :)

Amity
14-08-2002, 21:29
Hahaha!!

Måtte bare svare på den Lillian... at sønnen din trodde navelstrengen gikk fra din navel til bebins...

En kamerat av mannen min spurte helt alvorlig for en månedstid siden:

"Hvordan er det egentlig? Går navelstrengen fra din navel til babyen eller hvordan er det?"

Det er altså full forvirring blant voksene også, så du har nok en smart liten gutt!

Klem Amity

Lillian
14-08-2002, 21:45
:latter: