Vis full versjon : Sammenheng mellom kvalme nå og sjøsyke/bilsyke
Leste et sted at det kunne være en sammenheng mellom dette. Kunne være gøy å se om det stemmer.
Æsj, det ble en feil og jeg får ikke lov til å rette den opp. I siste linje skal det være lite kvalm nå og lite sjøsyk/bilsyk tidligere. Kan en eller annen moderator rette det opp????
Jeg har aldri vært verken sjøsyk eller bilsyk, og så langt ser det ut til at jeg skal slippe svangerskapskvalmen også. :kryss:
Mistral (7+6)
Jeg har vært lite kvalm nå i svangerskapet. Men før var jeg MYE bilsyk/sjøsyk, og er det tildels enda også.... Så for min del så stemmer det ikke.....
Jeg fikk ikke til å stemme, men: Jeg har alltid vært mye bil- og båtsyk, men ikke svangerskapskvalm i det hele tatt.
Min lillesøster har aldri vært bilsyk, men fikk ekstrem svangerskapskvalme.... (stakkar!!)
Er nesten 100% sikker på at det ikke er noen sammenheng. Bilsyke har noe med balanseorganet/hjernen å gjøre, mens svangerskapskvalme er en "allergisk" reaksjon på hormoner.
Ingen sammenheng her i allefall.
Blir aldri bilsyk eller sjøsyk, men de to siste svangerskapene har jeg vært VELDIG plaget av kvalme og oppkast.
skyggelykke
03-01-2004, 11:55
Jeg har alltid vært mye bilsyk, og de senere år også båtsyk. Første svangerskap var jeg veldig mye kvalm veldig lenge, denne gangen lot kvalmen vente på seg, men i går kom den som kasta over meg. :sint:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.