PDA

Vis full versjon : Sammenheng mellom kvalme nå og sjøsyke/bilsyke

oslo78
17-12-2003, 15:49
Leste et sted at det kunne være en sammenheng mellom dette. Kunne være gøy å se om det stemmer.

oslo78
17-12-2003, 15:57
Æsj, det ble en feil og jeg får ikke lov til å rette den opp. I siste linje skal det være lite kvalm nå og lite sjøsyk/bilsyk tidligere. Kan en eller annen moderator rette det opp????

Mistral
17-12-2003, 17:09
Jeg har aldri vært verken sjøsyk eller bilsyk, og så langt ser det ut til at jeg skal slippe svangerskapskvalmen også. :kryss:

Mistral (7+6)

Carnita
17-12-2003, 21:37
Jeg har vært lite kvalm nå i svangerskapet. Men før var jeg MYE bilsyk/sjøsyk, og er det tildels enda også.... Så for min del så stemmer det ikke.....

oupsi!
18-12-2003, 09:30
Jeg fikk ikke til å stemme, men: Jeg har alltid vært mye bil- og båtsyk, men ikke svangerskapskvalm i det hele tatt.

Min lillesøster har aldri vært bilsyk, men fikk ekstrem svangerskapskvalme.... (stakkar!!)

Er nesten 100% sikker på at det ikke er noen sammenheng. Bilsyke har noe med balanseorganet/hjernen å gjøre, mens svangerskapskvalme er en "allergisk" reaksjon på hormoner.

Robyn
01-01-2004, 23:16
Ingen sammenheng her i allefall.

Blir aldri bilsyk eller sjøsyk, men de to siste svangerskapene har jeg vært VELDIG plaget av kvalme og oppkast.

skyggelykke
03-01-2004, 11:55
Jeg har alltid vært mye bilsyk, og de senere år også båtsyk. Første svangerskap var jeg veldig mye kvalm veldig lenge, denne gangen lot kvalmen vente på seg, men i går kom den som kasta over meg. :sint: