Vis full versjon : Denne 12 ukers grensen..
MokkMokk
05-10-2002, 01:53
..har dere tenkt på å "feire" den på noe vis? :klapp:
Selv kommer jeg kanskje til å kjøpe et pittelite plagg e.l., for å markere litt, liksom.. :p
(fikk et tips om det, og syns det var en kjempegod idè!)
Flere enn meg som tenker på samme vis?
(og ja - det er lenge til 12+0, men husk at de som er fødeklare straks nå,
har også vært 4+5 og sånn en gang, de også! ;))
Klemz,
Verene, det er jo tross alt bare 7 uker til vi er 12+0! Vi er m.a.o. nesten halvveis... (Har registrert at vi har (foreløpig) termin samme dag)
Når det gjelder det du sier om å kjøpe et lite plagg el.lign da, er det en god ide. Det er noe vi kan glede oss til. Jeg gleder meg jo også til den dagen fordi jeg da ikke trenger å skjule det mer, men kan fortelle den gode nyheten....
..... jeg merker nå at det er ganske "nifts" å snakke med dere (om enn bare på nettet) at "jeg er gravid". For jeg er så redd for at det ikke er sant eller at det ikke skal gå bra eller..... Men vi venner oss til det. Husker det var litt på samme måten da jeg giftet meg, jeg ringte til presten og "hvisket" at vi skulle gifte oss - det var ikke offisielt da.... og fryktelig merkelige ord å uttale....
Digresjoner fra agre.... som har mange spørsmål og rare tanker i hodet på en gang - og samtidig er alene hjemme denne helgen.
MokkMokk
05-10-2002, 11:25
Hihi..jeg skjønner akkurat hva du mener!
Det er ennå litt uvirkelig å kunne si ""jeg er gravid" ja!
Ennå så kan jo ingenting synes, kjennes, tas på, føles
(annet enn de vanlige gravide-"plagene" da -som vi selvfølgelig svelger med et smil! :D)
Vi har uansett ingen garanti for at det går bra, men i de aller, aller fleste tilfellene gjør det jo det.
Statistikk kan være beroligende sånn sett :)
Jeg håper vi alle får være med hele veien, helt frem til dagen da vi skal møte våre små nurk, en gang i juni.
I mellomtiden syns jeg vi skal unne oss å være lykkelige, tilfredse,
og virkelig glede oss over at vi har et lite mirakel i magen! :klapp:
Klemmer fra
JA, jeg synes defenitivt at det burde feires:klapp: :klapp:
om ikke med kaffe og kaker , så med et lite plagg som du sier verene!!
vi holder det jo også temmeligh hemmelig, og det vil være deilig hvis vi kommer til 12 uke å kunne si ifra på jobben, til venner og familie...ikke nødvendigvis i den rekkefølgen;) ;) ;)
det er jo en ganske nervepirrende tid vi går i møte synes jeg, all den usikkerheten fram til man når den "magiske" grensen:D :D :D
Jeg gleder meg til å komme over den 12 ukers grensen, og den ideen om å kjøpe et lite plagg var kjempe smart.
Må innrømme at jeg har vært å smug kikket litt alderede. Hadde med med meg guttene som begynte å spørre hvorfor jeg kikket på baby klær. Heldigvis skal jeg bli tante i november så jeg skylte på det.
Men hva sier man til en 10 åring som spør men mamma skal ikke tante ha en gutt? hvorfor kikker du på kjoler da?
Ble litt svar skyldig da ja.
Hei!
Jeg gleder meg også til 12 ukers grensen er passert!
Er vel ikke så stresset rundt dette nå som det er andre svangerskap, men tenker jo på det. Gleder meg også til å fortelle det til noen! Jeg har nettopp hatt besøk av tvillinsøster, og holdt på å forsnakke meg flere ganger, men så er det litt gøy og ha noe hemmelig også da.
Skal sikkert kjøpe ett eller annet til "småen" jeg også når de 12 ukene er over. Det må vi jo unne oss. :klapp:
Hei!!
Det er klart man må markere litt!! Ser utrolig fram til å kunne fortelle nyheten til alle mine kjære!
Vi holder forresten på å kjøpe vår første bil, og har forferdelig mange kvaler om vi har råd til det eller ikke. (Må ta opp lån.) Og vi kan jo ikke si noenting om hvorfor vi er blitt så opptatt av å kjøpe bil akkurat nå, når vi ikke har snakka om det før. Men, det vil vel gå opp et lys for en del når vi endelig kan fortelle hvorfor. Har forresten nesten bestemt oss, og blir kanskje bileiere i morgen!!!:) Stasjonsvogn, selvfølgelig!!!
Klemmer fra Enni
Denne diskusjonen fra "for lenge siden" (dvs. för jeg var med i juni-klubben) var saa veldig söt!!! Fant den da jeg leste litt av historien vaar (gamle meldiger) og ville bringe den frem i tiden.
Forslagene om markering av 12 uker med lite plagg (eller en liten kosebamse :-), blir jeg gjerne med paa!! Mitt plagg skal da evt. (krysser fingrene VELDIG) kjöpes fredag den 13. desember. Oooops - for en DATO!!!! Hvis dette gaar bra (og det SKAL!!!! gaa bra), blir fredag den 13. omgjort til lykkedag her i gaarden.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.