PDA

Vis full versjon : Bekkensmerter?

Penelope
14-08-2002, 18:25
Heisan,

Har vært heldig og sluppet unna bekkenplager i svangerskapet.
Kjente første bekkensmerter dagen før termin, - da på innsiden av låret øverst. I dag er jeg T +1, og har vondt foran ved skambeinet. Er dette vanlig? Andre med lignende erfaringer?

Hilsen Penelope (T+1)

:???:

Huskestua
14-08-2002, 21:10
jeg tror jeg vet hva du snakker om . Jeg har hatt vondt i bekkenet noen dager, spessielt i symfysen, faktisk så vondt at jeg har hatt problemer med å løfte beina, særlig det ene. Jeg var hos legen i går, og hun syntes det var litt rart at jeg hadde så vondt i går, for hun mente at hodet satt dypt i bekkenet nå, ja vel sa jeeg, men vondt er det likevel. Da jeg våknet i dag hade jeg ikke vondt i det hele tatt, er ikke det rart, så jeg tror at NÅ har lillevennen lagt seg dyyypr ned i bekkenet, og vil la vær å plage bekkenet mitt mer før fødselen setter inn, (noe jeg egentllig håper skjer i løpet av få minutter. Jeg koker over i denne varmen, og er sykelig nyskjerrig på hvem det er som bor inni denne store magen her.

send meg noen fødevibber da.....
jeg er T+1 i dag i følge min egen termin, og T-6 i følge ul.

Hilsen meg.:findag:

Penelope
14-08-2002, 21:47
Vi får satse på at det skjer SNART!!!!!!!
Hodet har vært festet i mer enn tre uker. Men det er altså kanskje på vei enda lenger ned???

LYKKE TIL!!

Hege72
15-08-2002, 00:35
Samme her!
Har heller ikke vært plaget av bekkenløsning tidligere.. Men den siste uka har bekkenet mitt skrantet! Noen ganger føles det som bena skal forsvinne under meg. Det jeg tenker på er at det kansje driver å gjør seg klar til en fødsel, vides ut osv. Babyen min ligger også langt nede i bekkenet, kansje det er den som "headspinner" rundt nedi der:p

Klem Hege T-4

Hege72
15-08-2002, 00:36
Glemte å sende fødevibber!! Her kommer dem!

((((((((((((((((:birth: vibber)))))))))))))))))

Lykke til!!