Gobo
05-10-2002, 19:22
Jeg tror jeg har funnet løsningen:klapp: :klapp: Har vært helt på felgen av hodepine og kvalme - hodepinen har slått meg helt ut til tider, og kvalmen har ikke gjort situasjonen noe bedre. Den siste uka har jeg vært helt desperat, og på torsdag gikk jeg til akupunktør. Hun satte nåler både for hodepine, kvalme og bekkenplager, jeg fikk en time på benken, og de to siste dagene har jeg vært et nytt menneske:D I går hev jeg meg rundt og gjorde masse husarbeid, tenkte at dette kan vel ikke vare, så det er best å få gjort det man kan. Og jeg ble nesten ikke sliten! Har det bra idag, også - minsten ligger og dupper, eldstemann er på besøk hos kamerat, far slapper av på sofaen - og jeg føler faktisk ikke behov for å legge meg ned:) OK, plagene er der, men i langt mindre grad enn hva det har vært, og jeg har masse overskudd (ihvertfall sammenlignet med de siste ukenes slapphet). Orker til og med å oppholde meg over lengre tid på vaskerommet - for noen dager siden var jeg spyferdig bare jeg åpnet døra inn... Måtte det bare vare. Skal til akupuktøren igjen på mandag.
Jeg ble forresten tipset om et helsekostprodukt samtidig, tyggetabletter som hjelper mot kvalme: "Ginger Trips" - jeg tror de hjelper, hiver innpå en tablett med en gang jeg kjenner kvalmen begynner å tilta, og det virker som om de klarer å holde kvalmen i sjakk. Jippi:klapp: :klapp:
Jeg ble forresten tipset om et helsekostprodukt samtidig, tyggetabletter som hjelper mot kvalme: "Ginger Trips" - jeg tror de hjelper, hiver innpå en tablett med en gang jeg kjenner kvalmen begynner å tilta, og det virker som om de klarer å holde kvalmen i sjakk. Jippi:klapp: :klapp: