PDA

Vis full versjon : Gravid og mensen?!?

Izabella
25-12-2003, 02:09
Skriver like godt det samme her som jeg skrev på snartgravid.
Fikk forrige mens 24 november og denne mensen kom 24 desember. Men så har det seg sånn at jeg 23 desember tok CB test og den var negativ (blendahvit). Så idag (blir i går nå da men) tok jeg en test til. Fikk mensen på formiddagen og tok testen på kvelden. Og jeg kn skimte en svak svak loddrett strek. Sammenlignet med den testen jeg tok 23 desember og der ser jeg ingenting. Kan jeg være gravid og likevel få mensen? Har de siste ti dagen ehatt veldig ømme og røde brustvorter (pleier ikke å ha det). Noen som kan hjelpe meg? Streken på teste er like svak som streken på testen (gammel CB) nederst til høyre på pernille sin side. Jeg tok den nye CB da.

God jul til dere alle.

Klem fra Missemilie.

Forglemmegei
26-12-2003, 23:03
Ikke uvanlig med en blødning, så det er ikke umulig:) Men, du har vel sikkert tatt en ny test nå??!! Håper at det har klaffet for deg:klem:

Schnuppa
27-12-2003, 00:01
Mange som har opplevd å ha blødning (mens) når de er gravide - lykke til med ny test. Krysser fingrene for at denne skal være enda mere positiv

:vink:

monic616
29-12-2003, 03:51
HEI! JEG HADDE MENSEN DE FØRSTE MÅNEDENE I SVANGERSKAPET MED FØRSTEMANN. OG NÅ SOM JEG ER GRAVID MED ANDREMANN,HAR JEG IKKE HATT NOEN BLØDNINGER I DET HELE TATT. ER DU USIKKER KAN DU JO BARE TA DEG EN TUR TIL LEGEN. LYKKE TIL!! :lykketil: :lys: HAR TEMIN 17.04.04

chanel
30-12-2003, 02:06
Jeg testet meg med cb en gang jeg blødde, og den viste et svakt svakt positivt tegn.
Trodde jo da kanskje at jeg var gravid, men den gang ei.

Kanskje cb (siden den er veldig sensitiv) reagere på en annen måte enn den skal hvis det er blødninger innvolvert........?!

Ikke vet jeg, bare hiver en teori ut i luften jeg, og så får alle vite at jeg har opplevd noe sånt...:)

Chanel

Utålmodig
07-01-2004, 18:20
Du skriver at streken er loddrett? Den skal være vannrett...hvis den er loddrett så er du ikke gravid.

SisselB
12-01-2004, 20:21
Opprinnelig melding fra Utålmodig
Du skriver at streken er loddrett? Den skal være vannrett...hvis den er loddrett så er du ikke gravid.

Nei Utålmodig, på nye CB er vannrett strek negativt og loddrett positiv.

K@roline
05-03-2004, 10:48
Jeg hadde mensen de tre første mnd. under mitt første svangerskap.