PDA

Vis full versjon : Hjelp.

Alva
05-10-2002, 21:35
Herregud, nå føler jeg meg både dum, flau, og samtidig livredd...

Flau, for, jeg vet ikke, det er vel sikkert ikke normalt at dere andre "sjeker" dere selv innvendig...? :o
Jeg har hatt så vondt nederst i magen i dag, og sånt et press mot endetarmen, så jeg skulle sjekke bare, i redsel for at livmortappen kanskje var det ømme punktet... :uff:

Uansett, livmortappen kjennes forholdsvis normal ut, foruten et hull på størrelse med en finger. MEN OMRÅDET RUNDT livmortappen, dvs nedre delen av livmor, kunne jeg svært tydelig kjenne noe rundt, og hardt som presset ned. Og dette er vel svært sannsynlig barnets hode. Det har jo ligget ned en mnd iallefall, men å KJENNE hodet innenfor huden!??? Jeg føler meg dum, men har noen andre sjekket seg innvendig, er det andre som faktisk kan kjenne barnets hode? Nå sjekker jeg ikke akkurat meg selv daglig, for å si det slik, gjorde det fordi jeg hadde vondt inni magen, så jeg vet ikke om dette noe som plutselig har skjedd. Ble litt redd barnet har "sunket ned" i bekkenet, for det skal det da ikke så tidlig!

Bare lurer på om dere andre kan kjenne barnets hode... føles helt sprøtt, dette...!!!!!!! :leiseg: