Vis full versjon : Har litt mere følelse av gravid nå....
Mariemor
06-10-2002, 00:13
I starten syntes jeg det var veldig rart at jeg var gravid, og brukte lang tid til å venne meg til tanken. Men nå tar jeg meg selv oftere og oftere i å holde meg på magen, og har nå mye mer følelse av at det er noe der inne. Det er så godt å føle det, det blir litt mer virkelig da. :)
Hva med dere andre, kommer graviditetsfølelsen snikende???
Klemmer fra Mariemor og knøttet (8+6)
Tidl. bruker
06-10-2002, 00:31
Jeg føler meg kjempe gravid jeg, og har nok gjort det en stund. Ulempen med det er jo at svangerskapet blir utrolig langt. Jeg er en utålmodig sjel, og føler innerst inne at jeg ikke passer til å gå gravid. Det tar jo altfor leng tid. Nå om dagen er det jo ikke noe som skjer. Det blir litt bedre når jeg kan kjenne han eller henne sparke. Da vet jeg hvertfall at det er liv der inne. Jeg har ikke vært på UL enda, og alt er liksom så usikkert synes jeg.
Flere ganger om dagen tenker jeg på det lille vidunderet som bor i magen min. Jeg lurer på om h*n ligner på Storebror, eller om denne babyen skal ligne litt på Rambo-mannen. Det er jo deilig å være gravid da, og dette er kanskje siste gangen så jeg må passe på å nyte det.
Nøtteliten
07-10-2002, 11:22
kommer litt etter litt den følelsen kjenner jeg ja!
tar meg selv ogås i å holde på magen oftere og mannen kommenterer stadig mer at nå har magen endra fasong, og den genseren burde du ikke gå i om du har tenkt å holde det hemlig lengre og puppene dine er skikkelig fine nå!
Gleder meg og gruer meg til i morgen da skal jeg til første svangerskapskontroll....og håper bare de forteller meg at alt er som det skal! Dersom alt er bra der er det bare å kose seg med tanken på at de kommende besteforeldrene skal få vite at de blir nettopp besteforeldre til helga....ser for meg reaksjonene allerede!
Nøtteliten
Isabell@
07-10-2002, 14:05
Jeg burde egentlig føle meg veldig gravid. Jeg har jo både vært på svangerskapskontroll og UL og har vært kvalm som fy, men.... jeg har vel ikke helt innsett at det skal komme en liten baby ut av dette.
Tror nok ikke den skikkelig gravide følelsen kommer før jeg kjenner barnet sparke. Det er første gangen for meg, så kanskje det er derfor jeg er så treig?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.