Vis full versjon : Jeg gulper
Uff, jeg sitter og gulper mat hele kvelden jeg... :uff:
Spiste for 4 timer siden, men gulper fremdeles opp litt mat... himmel, har dere det også slik?
Er fordøyelsen så treg?
Ligger magesekken så langt opp at maten nærmest ligger i halsen i timesvis etterpå?
Er jeg alene om dette?
Blææhhh
Sine
Vet hvordan du har det Sine :stakar:
Har det akkurat på samme måte selv... Maten smaker liksom best bare en gang.... Håper det går over snart. Vi har jo ikke så lenge igjen nå.
Det kan være mange timer siden jeg har spist, gulper masse.
Det er spesiellt ekkelt etter tatt tran uuuææ :(
Men når det er flere som har det sånn er det vel normalt :) :)
Termin 6\12
har det på samme måte men spiser og drikker noe som heter GAVISCON . den er mot sure oppstøt og halsbrann. tyggetabelettene er helt grusomme de har jeg med når jeg forlater heimen og den flytende slurper jeg i meg hele dagen når jeg er hjemme. har den med på soverommet om natten. på meg har den virket super bra, tar en slurk når jeg føler ubehag og på apoteket sa de at den var ok for gravide. funker ganske fort også.
Solstråle
07-10-2002, 16:56
Har det sånn jeg også:(
Men har funnet ut at å spise en sitron skive og drikke litt melk hjelper faktisk, gjør dette spesielt før jeg legger meg :) Men er dessverre ikke noe glad i siton så jeg orker ikke å spise så mye må finne noe annet snart. Tenkte å prøve tygge tab. fra apoteket.:)
Huff..noen dager er absolutt verre enn andre også da..Det er vel hele tarmsystemet som er blitt "slappere"og alt går tregere.Vi får trøste oss med at det nærmer seg slutten for oss..
:findag:
Heisann jenter.
Kjenner meg igjen i dette ja .. lå våken nesten hele natt med magesekken oppi halsen.
Kjempelei og gleeder meg til DESEMBER !!!
Trilla
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.