Vis full versjon : Hvor tidlig kom kvalmen?
Hei alle sammen.
Sitter her og lurer på hvor tidlig man blir kvalm? Har så langt ikke noen symptomer i det hele tatt og lurer på om jeg slipper unna kvalme eller ikke.
Er i min 5. uke, så det er relativt tidlig. Lurte på om det var for tidlig til å kjenne noe.
Ei venninne av meg har vært kvalm omtrent siden hun testet positivt. Men jeg fikk et "anfall" på vei til jobb idag, og jeg er i min 8 uke.
Hestehoven
05-01-2004, 19:41
Heisann :)
Jeg har vært kvalm fra ca uke 5/6 til ca uke 10/11 begge gangene. Dette er veldig individuelt, tror jeg. Noen er jo kvalme hele svangerskapet :(
får si meg enig med Hestehoven..er ikke noe fasitsvar her,fordi det er så individuellt.
Men siden du ikke enda er kvalm får du bare håpe på at du slipper det ;)
Jeg selv er ca i uke 12 nå (tror jeg) og jeg har vært kvalm i noen uker bare.. Og kanskje vedvarer det og kanskje ikke!:cool:
Hei du! Hos meg kom kvalmen for fullt i uke 6 og var intens fram til uke 13. Fra uke 13-18 var jeg plaget meg småkvalme,særlig hvis jeg ikke hadde spist noe særlig. Øvrige symptomer begynte også rundt uke 6-7,men før det merket jeg ikke noe særlig til at jeg var gravid. Får håpe for din del at du slipper kvalmen,selv om det er et "typisk" tegn!
Klem Leah 25+0
Heisann...
Jeg er i dag 5+5 og vært skikkelig kvalmen i 4 dager... Eneste jeg får i meg er tørr kavring og dø cola:gal2:
Men men jeg skal ikke klage!!:)
Har forrresten og fått termin 10 september nå!
Lykke til med svangerskapet!:mage:
Klem fra Mathias:elsker:
Jeg begynte å bli småkvalm rundt i uke.7
Bare tanke kvalme så grøsser jeg litt... har ikke helt glemt det nei.
Men jeg fikk vel kvalmen sigene i uke 8... det er nok veldig forskjellig... :)
Lykke til og håper du slipper unna kvalmen :)
Mata Hari
24-01-2004, 22:20
Det er nok veldig individuelt, men det er ca. halvparten av gravide som opplever dette. Får håpe du hører til den "heldige" delen - som meg (i alle fall så langt).
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.