PDA

Vis full versjon : Fikk besøk i dusjen *hihi*

Robyn
14-08-2002, 20:25
Sto i dusjen glad og fornøyd, måtte avkjøle meg litt (det er som vanlig hett her på østlandet).:uff:
Etter noen minutter kom min kjære samboer inn til meg, og jeg tror han var sekundet fra å hoppe rimelig fort ut igjen.:latter:
"Å herregud så kaldt!!!"

Han hadde ikke sjangs til å stå under dusjen sammen med meg... *hihi*

Nok et eksempel på at vi gravide ikke er som folk flest.:bonk:

Klem fra Robyn, 35+3 som nå er deilig avkjølt.

Wanja
14-08-2002, 20:37
Hehe!! Tenker han fikk seg ett realt "sjokk" Ser han for meg:D
Næi nå går det alldeles ikke mye ut over varmtvannstanken...det har vært ett problem før,men ikke nå:)
Er overskyet og 20 grader her...men uansett helt for jæv...!!
Har aldri svettet så mye i hele mitt liv!! *peeeser*

Gleder med til nurkene våre er ute og vi får komme oss til hektene igjen... :( :(

Wanja34+3 :findag:

Mormona
14-08-2002, 20:38
:latter: :latter: :latter: stakkar samboer da som fikk det sjokket...hadde nok ikke akkurat en kalddusj i tankene når han kledde av seg, kanskje...;)

Godt at du ble avkjølt i sommerheten...jeg har balje med kaldt vann stående i stuen og det hjelper på varme, hovne ben og resten av kroppen :)

Ha en fortryllende aften

klem fra Mormona T-18

Frida1
14-08-2002, 20:44
Kjenner meg igjen der ja!:D
Det hender også at sambo (som må stå opp tidlig for å dra på jobb stakkars..) i morgenørska ikke husker på å se etter hvordan dusjen er innstilt, og dermed får seg en ufrivillig og kald oppvekker!!:gal2: Jeg synes det er så deilig å dusje i kaldt vann om kvelden:klapp: og husker ikke på å normalisere termostaten igjen...:blush: Litt gøy og da! I dag er det helt forferdelig varmt, hele 29 grader i skyggen... Tror det blir ny rekord i vannmelonspising i dag...:eek:
:findag:
Klem Frida T-25

Vimsen
14-08-2002, 21:42
hehe Robyn !

Takk for tipset !

Samboen her har nemlig en tendens til å komme snikende inn i dusjen for å kose seg litt....

Dette er ikke akkurat det FØRSTE jeg tenker på i dusjen om dagen pluss at jeg kommer jo for pokker nesten ikke inn i dusjen SELV jo .....hihi

Så nå blir det kaaaaalde dusjer

Superklem
Vimsen T-20

Anne M
14-08-2002, 21:44
:lol:
Samme her, det er ikke mye varmtvann som blir brukt av meg for tiden... Er så "hot", så "hot"!!!
Så denne kosingen i dusjen må vi nok utsette noen uker, om han ikke skal få forfrysninger på seg... :latter:

Fiiiin kveld til dere!

:klem: Anne M + lillegutt 33+5 :baby:

Stini
14-08-2002, 22:03
:lol: :latter: :lol: :latter: :lol: :latter: :lol: :latter: :lol: :latter:
Kjenner igjen situasjonen ja.
Mannen min har lært seg å kjenne på vannet først nå.
Han turer ikke bare "storme inn" lengre.
Det er jo himmelriket med en kald dusj, ikke sant?!:)

:findag:

:klem: Fra Stini 35+3

Mamba
15-08-2002, 19:20
:p he-he, synes jeg ser det for meg....

Kjenner meg igjen,ja.. Forferdelig varmt nå..

Jeg har et godt tips for natta forresten, hvis dere, som meg føler at dere brenner opp om kvelden. Jeg fukter et tynt teppe og bruker det til å sove med i stedet for dyne. Det høres kanskje kaldt ut , men i den leiligheten vi bor, er det i alle fall ingen fare!

klem, Mamba:)

Tidl. bruker
15-08-2002, 19:32
Akkurat som og lese om min egen dette jo...
HAn er av den typen som eeeelsker glovarme dusjer, jeg derimot foretrekker heller kaldere vann, enn varmt og spesielt nå..
Han har fått seg ett par overraskelser når han har presset seg inn i dusjen sammen med meg (les lite dusjkabinet) men han har ennå ikke hoppet ut.. men så stiller jeg vannet LITT varmere når han kommer snikende da:blush:

Lila