Vis full versjon : Hei Junidamer
Hvordan går det med dere?
Sitter her forran pcèn i mangel på noe å gjøre. :uff:
Formen er bra kvalm bare av og til, men er blitt så ør i hodet, svimmel på en måte men ikke sånn at jeg er redd for å svime av.
Noen andre som har kjent noe sånt?
Jeg og min mann er nok litt for sikre på at dette skal gå bra, siden vi i går begynte å komme med navneforslag og snakket litt om å vite kjønnet på UL.
Jeg vet det er tidlig men tror dere at dere kommer til å spørre om kjønn på UL?
Ellers får alle junimammaer ha en strålende dag.
Hei Madsine :mervink:
Jeg har heller ikke veldig masse å gjøre. Gruer meg bare til jeg skal til tannlegen.. :sint:
Jeg kjenner igjen den formen der ja, er også litt småkvalm og svimmel..
Vi vil ikke vite kjønnet, tar det som en overraskelse :)
Sambo er sikker på at det er gutt, jeg tror det er jente :lol:
Så det kan jo bli spennende!
Klem Camilla
Håper jeg :birth: den 12/6, da har jeg og sambo 4 års dag.
:elsker2:
Er i finfin form jeg, nesten så jeg begynner å lure på om jeg virkelig er gravid... Men mensen har blitt borte den, og puppene er ømme, så jeg får satse på at mine tre tester ikke tok feil!!:D :D
Har hørt at kvalme er tegn på et sunt svangerskap, jeg finnes jo ikke kvalm, så kanskje jeg ikke har et sunt svangerskap da... Litt bekymra, men bare litt!
Skal ut på tur snart, og besøke ei veninne som har en liten sønn på 1 1/2 mnd. Blir koselig, og litt vanskelig å ikke skulle fortelle hemmeligheten... Men, samboeren min synes det er så koselig at vi to har en hemmelighet sammen, så jeg får holde tett enda en stund.
Vil ikke vite kjønnet på barnet, selv om det hadde vært litt praktisk. Men, vil beholde spenningen lengst mulig. Når det gjelder navn er vi i full gang med å tenke, samboer er svensk så vi titter litt på svenske navn også. Morsomt!!!:D :D
Klemmer fra Enni
hos meg så er formen som hos de fleste av dere....:p :p
litt svimmel og småkvalm nå og da, ellers ømme pupper og god matlyst....
min mann har veldig lyst til å vite om det er gutt el. jente....så jeg tror jeg kommer til å gi etter, når vi kommer så langt at det synes;) ;) ;)
håper alle har det forteffelig!!!!
MokkMokk
07-10-2002, 22:06
Hei jenter!
Her er formen litt opp & ned, kvalmen har dessverre vært tiltagende et par dager nå :(, men ellers har jeg ikke flust med symptomer om dagen.
Ømme pupper; ja, og litt svimmel til og fra, det er det hele. Får innimellom noen sånne skrekkvisjoner om at "kanskje det ikke er noe der inne?!"
- men det nytter jo ikke å tenke sånn! :gal2:
Dessuten syns jeg "alle andre" enn meg selv tisser hele tiden/ om natten etc..og plager meg selv litt med det også ;)
Tenker liksom at siden jeg ikke må tisse støtt, så er det kanskje ikke noe der som presser på.. Huff..
Forøvrig er jeg en tikkende hormonbombe og følelsesbunt om dagen ( som dere sikkert skjønner! :gal: )
- griner for alt og ingenting, til og med "Tore på sporet"..... :lol:
Ellers er det for min del alt for tidlig å vurdere navn syns jeg, det får komme senere, når magen begynner å sladre om at den har leieboer ;)
Per idag har vi bestemt oss for at vi vil vite kjønnet på UL om vi får mulighet til det,
men jeg utelukker ikke at en av oss eller begge kan endre syn på dette underveis.
Og da mener jeg at den som ikke vil vite, skal få ha "veto" :)
Whee.. 2 uker til UL!! :D:D:D
:klem: fra
verene 5+3
Her er formen helt fin, det er jo litt tidlig ennå...er jo ikke mer enn 4 uker og 1 dag på vei, så de verste symptomene håper jeg ikke kommer før om minst et par uker...
Det jeg merker nå er at jeg må ofte på do, har nettopp vært også må jeg igjen!
Vi skal IKKE vite kjønnet på UL. Visste med de to andre så dette er siste sjanse til å gå et helt svangerskap uten å vite det. (håper virkelig jeg klarer å holde meg). Har en av hver fra før, så nå er det ingenting som trengs å kjøpes inn, har jo alt til både gutt og jente! Det eneste jeg skal unne meg er en ny vogn!
Joda har spekulert på navn. Tror jeg har jentenavnet klart, men det kan jo forandre seg fort da... Det er jo så mye å velge mellom!
Det er mange fine guttenavn også, men hver gang jeg kommer på et fint et, så rynker mannen på nesen... men vi blir nok enige når den tid kommer!
Hilsen
Hallo!
Formen min er bra ennå, var litt småkvalm i helga, men var bedre i dag. I forrige svangerskap kastet jeg opp fra uke 8 og utover, så det kommer vel! Synes det er greit nok, da føler man at det er noe som skjer liksom.
Jeg har lyst til å vite kjønnet, men ikke mannen min. Har en gutt fra før, så det hadde vært litt greit å vite om det kanskje er jente denne gangen (kikket på rosa babyklær i dag). Litt praktisk når det gjelder handling av klær og sånt. Det er jo såå lite fine klær som kan brukes til båre gutt og jente, synes jeg da. Men vi får se, kanskje jeg får overtalt mannen. :D
Jeg har ikke bestillt legetime enda, så jeg må vel gjøre det snart. Mye roligere på sånne ting nå, i forhold til hva jeg var forrige gang, men jeg gleder meg til første time - mer reelt da liksom.
Nei nå må jeg se til å få lagt meg. Må få nok søvn! i morgen er jeg 5+0 tror jeg. :)
Det går framover!
Hehe, måtte le da jeg leste innlegget ditt! Det er ikke bare meg som er litt rar for tiden :) Ble nesten flau da jeg så Tore på sporet, begynte jammen å tute jeg også!!:eek:
Også er jeg temmelig irritabel om dagen, blir sur for ingenting..
Stakkars mann, han gjør jo alt galt (i mine øyne).
Det er ikke så greit nei....:gal2:
Klem Camilla
kristina
08-10-2002, 12:52
Hei igjen!
Jammen må jeg le :lol:, tårene fosset nedover kinnene da jeg så "Tore på sporet" på lørdag. Enten må det ha vært en meget rørende episode, eller??... Mannen min bare ristet på hodet og lo av meg.
Ellers er formen relativt bra. Merker jo at jeg er gravid. Jeg må sørge for å ikke bli sulten, for da melder kvalmen seg fort. Puppene er litt ømme og så er jeg veldig søvning :sover:
Men jeg har jo to andre som jeg må ta meg av også, så det blir ikke mye tid til å slappe av nei.
Vi har ikke tenkt å spør om kjønnet på ul. Har ikke gjort det tidligere heller. For oss er det en del av overraskelsen ifm fødselen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.