Vis full versjon : Fått oss hus...
:klapp: :klapp: Så nå er det bare å dra på eske-leting...for om 8 dager kan vi begynne å flytte inn:klapp: :klapp:
Vi vet at vi skal flytte hjem til hjem-byen om max 2 år...så vi orker ikke kjøpe noe...men bare leier(selv om d er svindyrt her)!!
Men ett helt hus?? Snakk om å være heldige:D :D
Ett lite hus på 2 etg...3 soverom,bra standard,garage,kabel tv,masse bodplass:klapp: :klapp: ...Og 6400 i mnd!!! Hva syns dere???
Vi får besøk av svigersene neste søndag...de skal hjelpe oss...hjelpe sambo da,hehe..for jeg blir mest tilskuer:cool:
Men så skal jo jeg pakke alt da...
Så om 14 dager er vi vell kommet oss litt i orden....
Og nå kan vi endelig ta i mot ligge-besøk,bor i ei lita 2 roms leil nå..så d skal bli godt..huset er forresten 120 kvadrat:klapp:
Har iherdig nedtelling nå...og tenk,når vi er ferdig innfløttet har vi bare 4 uker til terminen!!!
Livet er herlig dere!!!!! Men snakk om at jeg er ivrig..*hihi*
Og til alle magedamer her inne...:findag:
Klemz fra Wanja34+3
Hei, Wanja :)
:klapp: :klapp: :klapp: Gratulerer masse med nytt hus.....så deilig da å kunne begynne å pakke og vite at dere skal få noe som er mye større og bedre plass.
Vi også leier et mindre hus her i Skien. Skal med tid og stunder kjøpe selv, men så lenge jeg har gått på skole så har vi ikke hatt lyst til å ta opp kjempelån. Nå trives vi så godt her at vi ikke har det travelt i det hele tatt.
Vet ikke noe om prisnivået i Bodø, men vi betaler 5500,- pr. måned for huset her og det er på ca. 115 kvm. Vi har også 3 soverom, vaskerom, 1 bad, kabelTV, garasje og enormt med lagringsplass i 3 boder oppe. Har også egen uteplass helt avdelt fra huseier som bor ved siden av.
Kos deg masse, men ingen tunge løft nå da.....huske på babyen i magen og ryggen din, vet du :uff: Lett å bli for ivrig nå ;)
klem fra Mormona T-18
Tidl. bruker
14-08-2002, 21:07
Gratulerer!!!! Merker at man har helt andre behov nå når man skal få en tredjemann å tenke på. Dette blir bra!!
Da vi flytta for to uker siden fikk jeg tildelt den fine oppgaven med å "passe på tingene" = sitte utenfor flyttebilen og lese aviser og spise is...:) Aner meg at jeg gjorde mest nytte der...
Så du får innta dronning-rollen; sett deg på en stol midt i leiligheten og kommander sambo til ditt og datt. Det er viktig å ha en god planlegger og administrator også!!!
Lykke til!!
GRATULERER SÅ MYE!!! :klapp:
Du får gi deg selv rollen som "sidemann", en som bare peker,delegerer oppgaver,-men som selv bare sitter på siden og bestemmer hvor skapet skal stå... (bokstavelig talt) :lol:
Ønsker deg lykke til med pakkingen, slit deg nå ikke helt ut?
:klem: Anne M + lillegutt 33+5 :baby:
:klapp:Gratulerer med "nytt"hus !!! :klapp:
Så spennende da. Ny plass å bo OG en baby!
Wow!:) :)
Håper ikke du sliter deg ut med flyttingen da!
Ikke stress for mye - vær dronning !!:sint: ;)
Lykke til !!
:vink: fra Stini 35+3
Hei Wanja! :)
Så deilig å skulle flytte inn i hus! :klapp: :klapp:
Vi kjøpte oss 5 roms rekkehus i vinter, og det var som å komme til himmelrike!:D Vi også flyttet fra 2 roms leilighet.
Og prisen var jo absolutt ikke avskrekkende. Her må man opp i 10-12.000 for å leie et hus!:eek: Får knapt nok en hybel til den prisen som dere betaler for et helt hus!
Kos deg med flytting, du får innta "dronningrollen"!
Klem fra Robyn, 35+4
Gratulerer med nytt hus Wanja!!
Det hørtes deilig ut å få så mye større plass. Men jeg misunner deg ikke flyttingen akkurat nå. Selv om man prøver å bare sitte og se på er det ikke lett, og så blir i alle fall jeg helt hyper av å se andre jobbe og ikke kunne gjøre noe selv...
Men du får gjøre som alle sier, innta rollen som prosjektleder/koordinator. Det er en meeeget viktig rolle, ellers blir jo alt bare kaos :)
Kos deg masse og lykke til i nytt hus om ikke så lenge!
Klem
Eforia
34+3
Jeg kan sikkert til tider bli ivrig..kjenner jeg med selv rett :D
Men har svigersene der til hjelp...og de er hysteriske for at jeg evt skal ta i noe!!:bonk:
Men som sakt,skal pakke alt..og det er vell jobb god nok??
Men ellers.. Joda "Dronningrollen" passer fint for meg;)
Skikkelig mye forskjell på disse leie-prisene av hus...
Fra 5500 her til 11-12 tusen der...jaja!
...tror vi skal få det SUPERT!!!
Men hold dere fast...de viste seg at vi faktiskt ikke fikk male veggene der..ikke en gang hvist vi leide en maler som kunne gjøre det:sint:
Og der det ikke var panel...var veggene hvite,overalt?!:bonk: :bonk: :bonk:
Skal si den dama var sta...heldigvis skal vi ikke bo privat til henne..det hadde bare ikke gått :sint:
Men her må det hvist en HEL MASSE bilder og stæsj på veggene til..:sint: :???: :sint: Folk er rare............!!!!!!!
Vi skal skrive kontrakt i morgen...og får nøklene 22 aug:klapp: :klapp:
Wanja34+4:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.