PDA

Vis full versjon : Noen har tatt nicket mitt!!!!!

Katja
14-08-2002, 20:37
Hei!

Jeg er slett ikke fornøyd med de nye sidene, jeg!!!!
Noen har tatt nicket mitt, selv om jeg ikke finner noen Katja på medlemslista. Uansett, jeg er nå KAISA!

Under uværet på mandag gikk det en boks eller utgang eller noe (ja, jeg er et datageni....) til pc'n, så jeg har uten internett siden da. Blir gansle frustrert av det. Først i dag (er på jobb) har jeg hatt mulighet til å registrere meg, og jeg har sikkert masse lesing å ta igjen. Og når jeg ikke får være "meg" lenger heller, så er jeg i det hele tatt ganske irritert!

Nå skal jeg roe meg ned litt og pørøve å se hva som har skjedd med dere siden fredag. Håper pc'n vår blir i orden snart. Kan jo ikke ha noe av dette tullet nå i innspurten......

Klem fra oppgitt og irritert Katja (Kaisa)

Mormona
14-08-2002, 20:42
Send en PM til Silje eller d_lady da vel...hør om de kan hjelpe deg å få tilbake nicket ditt....jeg skyndte meg å registrere meg med en gang jeg kom inn på disse nye sidene og vet andre også har gjort det....sånt er ergelig :sint:

Håper også at dere får reparert PC'n fort og at du får tilbake nicket ditt....vil ikke ha en irritert Katja her inne resten av rugetiden....;)

prøv å kos deg så godt du kan...ting ordner seg skal du se

klem fra Mormona T-18

Tidl. bruker
14-08-2002, 21:10
Men det står jo Katja øverst til vestre i meldinga?!

Uansett; godt å ha deg tilbake Katja -eller var det Kajsa???:???:

Katja
14-08-2002, 21:37
Og nå er alt så mye bedre.....
Takk for at du gjorde meg oppmerksom det, Havfruen. Det viser seg at Silje har sett at jeg ikke fikk registrert meg som Katja, så hun har gitt meg mitt gamle "nick" tilbake!!

Så nå er jeg fremdeles KATJA!!!

Nå er det bare å vende seg til de nye sidene, men det er ikke så mye å få gjort på jobb. Må nok satse på å få igang pc'n hjemme før det blir noen særlig aktivitet igjen her inne fra min side.

Klem fra Katja 35+1 ( som har stresset ned nå)

Vimsen
14-08-2002, 21:38
HURRA for Katja :)

Det skal ikke så mye til for å glede en enkel sjel pleier jeg å si :stakar:

Klemmer
Vimsen T-20

Anne M
14-08-2002, 21:40
:lol: Skal ikke mye til for å stresse oss magedamer her inen,nei!
Skjønne rgodt at du ble irritert, jeg løp og registrerte meg med en gang for at det ikke skulle skje,heldigvis i tide.

Er glad det ordnet seg for deg :klapp:

:klem:Anne M + lillegutt 33+5 :baby: