PDA

Vis full versjon : Innlegg

Camille
14-08-2002, 20:44
Har skrevet få lange innlegg her, men når mine to lengste hittil ikke kommer gjennom.... mister jeg ihvertfall all lyst til å svare på noe igjen eller skrive egne innlegg.
Må logge meg inn både før og etter jeg skriver innlegget, samt at etter andre innlogging kommer det opp noe om at forum ikke er valgt og så når jeg sjekker så har ikke innleggene kommet...

Har fått tre-linjers innlegg inn et par ganger... Skriver jeg for langt eller? Skjønner ingenting

Camille T-27

Silje
14-08-2002, 20:53
Hei Camille!
Det er pga instillingene dine på
alternativer i kontrollpanelet (http://www.snartmamma.com/plassen/member.php?action=editoptions).

Du hadde valgt NEI på "Logge deg inn automatisk neste gang du kommer på besøk? (bruker cookies)". Dermed vil ikke systemet huske brukernavn/passord, og du blir nødt til å skrive det inn hver gang du skal gjøre noe som krever registrering.
Jeg har endret alternativene dine, så kan du heller endre det tilbake dersom du ønsker å ha det som du hadde det.

Camille
15-08-2002, 20:04
Takk.

Forstod ikke helt alle de tingene jeg måtte krysse av for da jeg meldte meg inn. Noe ble rett og slett gjetting.

Fint at det nå er ok ihvertfall :)

Camille