PDA

Vis full versjon : 25% av svangerskapet fullført!!!

cormatic
07-10-2002, 17:33
Det synes jeg er skikkelig rart... At 1/4 allerede er fullført... Føler at det ikke har gått så lang tid siden jeg testet positivt... Får håpe resten av tiden går like kjapt....

:baby: 10+1 i dag

Tidligere bruker
07-10-2002, 17:40
Jeg er 9+1 i dag og har litt igjen til 1/4. Men jeg syns og at tiden har gått fort. Jeg testa jo positivt på 3+4 og det er jo noen uker siden det nå.

Ellers så tror jeg tiden frem til halvveis kommer til å gå fort. Vi skal jo snart begynne med forberedelser til jul. Og da går jo tiden alt for fort hvert år.

Dessuten så skal vi flytte til helga, så da får jeg masse å gjøre i det nye huset også:)

Ha en fin dag jenter!!

:klem: DL 9+1

Mariemor
07-10-2002, 17:47
Hmmm, hadde ikke tenkt på at 25% av svangerskapet snart var over.... De siste ukene har flydd avgårde, og det samme skjer vel med de neste. For som d-lady sier, forberedelsene til jul begynner jo om en drøy måned, og da er det januar og kulemage før vi vet ordet av det. Gleder meg forresten til det synes ordentlig, akkurat nå føler jeg meg bare litt feit, fordi buksene har begynt å stramme litt. ;)

Klemmer fra Mariemor og knøttet (9+1)

Nøtteliten
07-10-2002, 18:45
morsomt!
hadde virkelig ikke tenkt på det før dere sa det her...og juleforberedelsene - ja de er like om hjørnet, noen gaver har jeg allerede handlet inn...og tanken på hvilke helger jeg skal bake pepperkakehus og krumkaker har nok allerede slått meg ja!

:klapp: for oss selv, nå er det bare 3/4 igjen!

Nøtteliten

amn
07-10-2002, 18:59
Ja utrolig hvor fort egentlig tiden går...håper bare den går like fort i tiden som kommer og:p

Linemor
07-10-2002, 20:34
Ja, tiden går fort. Men etter jul tror jeg det kommer til å gå veeeldig sakte. Bra påsken er der.

nero
07-10-2002, 23:15
Har lyst til at det skal gå kjempefort, men innerst inne er det deilig å nyte denne tiden med voksende mage og allting. ;)
Gleder meg til jul jeg...Har allerede kjøpt inn en kalender til min lille sønn som jeg skal feste små pakker på. Har også kjøpt inn julestrømpe som skal fylles med litt småtteri julaften.
Gleder meg også til å bake pepperkaker sammen med ham, han er jo ikke fylt 2 år ennå til jul, men litt baking skal vi få til:nam:

Kos dere:findag:

Klem nero og nurket 9+0 :baby:

Tidl. bruker
07-10-2002, 23:31
Når man ser sånn på det så er det jo ikke så verst da. Jeg er så utålmodig, og kan nesten ikke orker å vente helt til i mai. 1/4 av tiden er over allerede, tusen takk for den positive vinklingen cormatic :D