PDA

Vis full versjon : Murmeldyret har vært på kontroll.

Murmeldyret
14-08-2002, 21:15
Hei jenter.

Har i dag vært hos jordmor, og her er resultatet:

vekt: OPP 3 kg, totalt 20 kg :( blir ikke mye is etterpå nei.
BT: 110/65
Hb: 11,0 litt for lavt sa jordmor
Urin: -
Ødem: 2 (Hørte jeg Hobbitt)
Leie: H
:hjerter: 145
fondus:35 cm

Jeg fortalte jordmor at jeg var så ille sliten og trøtt så hun lovte meg at hun skulle "opp" og irritere litt neste gang jeg kom på kontroll. Det blir 29 august. Sist gang hun var "oppi" og irriterte så startet veene 2 timer etterpå, så jeg håper og håper. Det kommer vel ann på om jeg er moden eller ikke. Hun ville ikke i dag siden det er litt under 3 uker igjen til termin :( , men jeg lovte på tro og ære at vi skulle prøve å sette det i gang neste kontroll!! Så får jeg jo bare prøve med sex i mellomtiden, selv om jeg synes det er veldig oppskrytt om dagen. Med så stor mage (117 cm!!!) får man virkelig prøvd ut fantasien iallefall :elsker2:

Dere får ha en flott dag videre alle sammen, og regner vel med at ting starter hos noen av oss snart!

Klem murmel:findag:

Tidl. bruker
14-08-2002, 21:20
Heisann, dette ser jo fint ut!

Tror du at jordmor kan påvirke såpass mye at fødselen starter? Jeg har tenkt litt på dette og egentlig slått meg til ro med at ting skjer når det skjer, og smertene nok blir mindre dersom kroppen selv er klar for det. Men dersom noen har gode erfaringer med "framskynding" av fødsel så tar jeg gjerne i mot tips!!!

Vimsen
14-08-2002, 21:34
Lykke til med eksperimentering :)

LA ingenting være uprøvd:stakar:

Vimsen
T-20

Anne M
14-08-2002, 21:38
Hei, fin kontroll!:klapp:
Er også nysgjerrig på hvor mye JM kan påvirke en fremskynding...
Du får holde oss underrettet ;)

Fin kveld til deg, kos deg med magen!

:klem: Anne M + lillegutt 33+5 :baby:

Stini
14-08-2002, 22:06
Hei Murmel !!

Fine tall og en flott kontroll :klapp: :klapp:
Det er tydelig at det nærmer dseg fødsel for oss alle.
Kjenner meg godt igjen med å være lei ja..:(
Har også en kjempemage på 122 cm og merker tyngden veldig.
I tillegg sliter jeg med diabetes - kan jo ikke spise frukt engang...:leiseg:

Lykke til med "røskingen"!!

:findag:

Klem fra Stini 35+3

Donna
15-08-2002, 00:26
Hei på deg!

Kjekt å lese om nok en fin kontroll blant septemberdamene. Glad for alle det går bra med :klapp:

Ville bare ønske lykke til med forsøket på å "irritere i gang fødsel" hos JM neste gang. Skjønner at du er lei. Venter veldig jeg også, selv om det er litt tidlig å begynne å bli utålmodig. Men jeg gleder meg jo så fryyyyyktelig ...:)

Hilsen og klem fra Donna og Tassen (T-27)