PDA

Vis full versjon : Jeg er så lei meg

Ronille
09-01-2004, 23:47
6 uker har jeg visst at jeg er gravid, og den helt store gleden lar såvisst vente på seg.. Jeg er vel ca 10 uker på vei på mandag.
8. Desember var jeg hos legen. Her er mye gjennomfart av leger som bare er vikarer, og vi ble enige om at for at jeg skulle få bedre oppfølging gjennom svangerskapet, skulle jeg ta kontroller hos gynekologen på sykehuset, samt hos jordmor.

Det varte og rakk, og fikk ikke høre noe fra sykehuset, så jeg ringte dit på mandag til sekretæren, hun så at jeg var satt opp på time en gang ute imars og ikke noe mer enn det. Hun skulle prate med gynekologen, og ringe meg tilbake. Dagen etterpå ringte hun meg mens jeg lå og sov, jeg var søvnig da jeg svarte telefonen, da hun fortalte at gynekologen ikke "fant" noen grunn til at jeg skulle komme dit, og at jeg skulle ta kontakt med jordmor....

Så sitter jeg her da og kjemper mot depresjonen min, vil ikke møte folk, sitter inne og klarer ikke gjøre noen ting. Går med konstant "vondt i magen", og klarer ikke se det som er så fint med livet... Skal ha eksamen om noen uker, men orker ikke ta i en bok.. Det eneste jeg vil er å sove, men har jo 3 barn til som skal tas vare på.

Det er så mye som virrer rundt i hodet, og jeg klarer ikke å få ned alt. Men jeg vet at jeg er så lei meg..

Milly
11-01-2004, 17:00
Jeg har bare lyst til å gi deg en STOR :klem:, og si at jeg tenker på deg! Det er trist å høre at du er lei deg. Det kan være veldig tøft å gå på et nytt svangerskap etter å ha opplevd et tap. Jeg håper at jordmoren du kommer i kontakt med er en god jordmor, en som du kan prate med om alle følelsene dine. Og så håper jeg at du får den oppfølgingen som du føler at du har behov for. Snakk med jordmor om dette, og stå på ditt! Lykke til videre! :stakar:

Tilla
24-01-2004, 10:34
Høres ikke noe kjekt ut i det hele tatt! Det er en grusom følelse når det kjennes ut som at tapene og ikke minst utryggheten ikke blir tatt på alvor.

Håper i hvertfall du kommer til en flink jordmor som klarer å ta godt vare på deg :stakar:

Tidligere bruker
25-01-2004, 14:17
Prøv å få time hos en privat gynekolog.
I forrige svangerskap gikk jeg fast til det.
De har som regel bedre mulighet til å ta
haste-pasienter innimellom.

Lykke til !!!!