Vis full versjon : Ny jm-kontroll for Ladyen
Uke 31+2
Da var enda en jmkontroll over da. Veldig fornøyd denne gangen.
Vekt + 10kg tilsammen (kan ikke klage på det syntes jeg)
BT 120/80
FL 145
Leie Der var jm meget usikker. Lurte på om den lille har lagt seg i seteleie, men vi tenker ikke så mye på det ennå.
SF 29 cm Følger streken ganske bra synes jeg.... :)
Så alt i alt var jeg meget fornøyd selv.
Har bestilt oss UL time med video i morgen. Så da får vi jo greie på om babyen ligger i seteleie eller ikke.
IzziCreo
08-10-2002, 15:16
Åååå, UL med video - høres så flott ut :) Håper dere hadde en fantastisk opplevelse :)
10 kg er det samme som meg - og jeg er fornøyd med det jeg :) Kommer nok til å gå opp "normalen" med 12-13 kg, og det er jeg superfornøyd med. Var nemlig veldig redd for at jeg skulle ende på med 20-30 kg sånn over hele kroppen når jeg ble gravid... :uff: Men det har jeg sluppet - har 10 kg fordelt på magen og litt på puppene - og det er superflott :D Selv om ryggen begynner å slite litt med akkurat det ;)
Wilhelminah ligger med hodet ned hun - og hun gjør det alltid hos legen :) Hun romsterer ikke så mye heller så jeg vet ikke om hun snur seg så altfor mye. Er som sagt en rolig jente ;)
Klem Suzie Q 32+1
Nå fikk jeg et snev av panikk på dine vegne, Ladyen.
Seteleie ??? Men det er godt du tar den biten med ro selv. Det er jo enda en stund igjen for den lille å snu seg på...:)
Ellers ser jeg at vi to følger hverandre bra sånn "skjemamessig" ;)
Tuppa: Var på UL i går og fikk konstantert seteleie der. Har født i seteleie en gang før og har bare positivt å si om den fødselen. Vet jeg blir tatt godt vare på så det skremmer meg ikke i det hele tatt.
Som legen på ul sa oxo så kan hun fortsatt snu seg rundt. Skal til jm om ca 14 dager igjen så da får vi se hvordan den lille ligger da.
Så bra å høre noe positivt om setefødsel :)
Til nå har jeg bare hørt at det er helt grusomt...:uff:
Synes det er bra de følger det opp så du er forberedt på "utfallet".
Jeg beundrer din fattethet :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.