Vis full versjon : kanskje noe på gang snart...?
Hei Karinja!
Jeg har det på samme måte som deg.. føler på meg at noe skal skje snart!
Jeg har også mensen vondt flere ganger om dagen.. og forrige dagen kom det så mye utflod at det rant ned på gulvet!:eek:
Sorry for detaljene:blush: :blush:
Men det var helt hvitt så det var nok ikke noen propp som gikk..
I går tok jeg meg et glass rødvin ( første gang på mange måneder!) og så koste jeg og kjæresten oss skikkelig!
Og det ble litt for mye for den store magen min tror jeg..
Våknet klokken 0330 med skikkelige sammentrekninger..og kramper..og det gjorde vondt:sint:
Men det stoppet igjen i 0700 tiden........ og nå kommer det bare innimellom.. men ingen smerter ved det.. hmmmm
noen andre som hadde det slik før fødselen gikk igang?
Jeg føler at noe skal skje snart..på en annen side virker det så lenge til:sint:
Vi får vel smøre oss med tålmodighet!
Klemmer Celina t-10
Huskestua
11-08-2002, 17:07
heisann dere!!!
Dette var snedige greier, klarer vi å bruke disse sidene da tro.
har prøvet det meste for å sette igang denne etterlengtede fødselen, men ting skjer og ting stopper igjen, så ikke vet jeg.... babyen kommer vel ikke før den selv vil tenker jeg. Det spiller ikke noen rolle hva hverken mamman eller pappan vil virker det som.
Venter veeeeldig om dagen, og om natten , og har altså drukket litervis av bitter lemon, kjørt i meg kilosvis med hvitløk, kost meg med rødvin, og kost meg masse med mannen min..... , men alt som begynner å skje stopper igjen etter en stund. frustrerende...
jeg vil føde nå
Så spennende, jeg har hatt masse kynnere i helgen, det har jeg ikke hatt før!! Eller jeg tror det er kynnere, det er mensen vondt som sitter i magen og ryggen. Vil ikke påstå at livmoren blir kjempehard når det står på, men hva vet jeg:???:
Men tror alikevel det vil ta sin tid, har 12 dager igjen. Slimprop har ikke godt, men hodet har festet seg (er andregangs fødene) så da skulle det vel ikke ta så lang tid:???: Men det har nå vært festet i 2 1/2 uke, så kanskje det bare er å smøre seg med tålmod?
Har forsøkt div, tips som mye sex og fødepizza men det hjelper ikke. Vel, vi har det jo gøy i forsøkene da :blush:
Lykke til dere andre :)
T-12(UL)/T-8(min)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.