Fantasi
12-01-2004, 22:29
Heisann!I dag er det 2dager til mens termin og 11dager til ul termin.Men mitt problem er at jeg synes kostholdet mitt bli verre og verre....starter som regel med knekkebrød med gulost og en kopp kakao og tar tablettene/vitaminene mineså det er greit.
Men pleier å sovne igjen etter frokosten,og når jeg da våkner igjen kan jeg begynne å spise godteri...:uff: Så utover spiser vi jo middag og sånn....men godteri utover kvelden igjen.Drikker også 1-3bokser brus daglig... aner ikke hvorfor jeg har blitt sånn.
Kjenner masse liv og alt er som det skal,men irriterer meg over dette.
Jeg drikker en del juice,melk og vann også altså...
Har liksom "gitt opp"at noe skjer snart... så da driter jeg mildt sagt i det...selv om jeg ikke gjør det hvis dere skjønner...er bare så sinnsykt lei!
Hadde gått ned 600g sist hos jordmor..så legger ikke veldig på meg av dette....men kan dt være farlig for ungen??
Hadde den "store hormonuka"forrige uke så mulig jeg gikk ned for det...for da var alt feil uansett og :leiseg: for alt!!!Innbilte meg at sambo var utro og alt...men det har gitt seg nå...
Gleder meg bare til å være ferdig jeg.Og se den lille!
Flere som har det sånn???
Sorry for all klaging,men må bare få det ut!!
Klemmer Fra Fantasi og knøttet
Men pleier å sovne igjen etter frokosten,og når jeg da våkner igjen kan jeg begynne å spise godteri...:uff: Så utover spiser vi jo middag og sånn....men godteri utover kvelden igjen.Drikker også 1-3bokser brus daglig... aner ikke hvorfor jeg har blitt sånn.
Kjenner masse liv og alt er som det skal,men irriterer meg over dette.
Jeg drikker en del juice,melk og vann også altså...
Har liksom "gitt opp"at noe skjer snart... så da driter jeg mildt sagt i det...selv om jeg ikke gjør det hvis dere skjønner...er bare så sinnsykt lei!
Hadde gått ned 600g sist hos jordmor..så legger ikke veldig på meg av dette....men kan dt være farlig for ungen??
Hadde den "store hormonuka"forrige uke så mulig jeg gikk ned for det...for da var alt feil uansett og :leiseg: for alt!!!Innbilte meg at sambo var utro og alt...men det har gitt seg nå...
Gleder meg bare til å være ferdig jeg.Og se den lille!
Flere som har det sånn???
Sorry for all klaging,men må bare få det ut!!
Klemmer Fra Fantasi og knøttet