Vis full versjon : Tragisk historie om akutthjelp
Regner med flere enn meg leste denne tragiske historien i Dagbladet. :leiseg:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/08/14/345968.html
Om det ikke er grusomt nok å miste to barn, så må det være uutholdelig å vite at dersom du hadde blitt hørt hadde det vært en sjanse for at denne siste kunne ha blitt reddet.
Moralen for oss som er så heldig å ha en i magen må vel være STÅ PÅ KRAVA når det gjelder legekontorer. Den som roper høyt blir lettere hørt. Ikke vær redd for å spørre eller til og med kreve hjelp!!!
Jeg leste det samme som du.....
Men det er ikke så lett da....
MAn vil jo som regel ikke være masete eller sytete...
Men det var jo et lite varsel til oss om at vi må STÅ mer på krava ja :)
Lykke til alle dere søte ;)
Klemmer
Vimsen T-20
Så tragisk :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Stakkars...:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Hva gjør man på kvelder/netter? Legevakta? Der er det alltid sinnsyk kø! Må man bare slå seg helt vrang da eller?
I am
:sint: :sint:
Grusomt har selv mista et barn så tårene trilla:leiseg: stå på krava jenter dette går ikke an:sint:
Hilsen Snus og :baby: 30+5
:leiseg: Usannsynelig tragisk:leiseg:
Jeg sier som de andre her, slik behandling skal man ikke finne seg i, og ja man skal "slå seg vrang" og ikke gi seg før en får hjelp!!!
En annen ting jeg har lært meg gjennom møter med leger i forbindelse med feks.syke barn, overdriv i telefonen!!!!!!! Veldig ofte når man ringer etter lege regner de i utgangspunktet med at man er en hysterisk mor, og har selv opplevd at en jeg kjente mistet sønnen sin bare ett år gammel fordi legen ikke tok moren på alvor.
Slike ting skal bare ikke skje!!!!
Noni og :baby: Bitteliten (26+4)
Hva slags menneske er det som tør å sende bort en gravid kvinne som trenger hjelp? Det er helt ufattelig at et menneske med så liten dømmekraft og ansvarsfølelse har fått en slik jobb..
Ble helt satt ut av den artikkelen - tenk å miste så nær fødsel:leiseg:
Dette viser hvor viktig det er å følge med på bevegelsene i magen, og at vi heller får mase oss til en ultralyd for mye enn å være " flinke piker" som ikke maser.
Uff, nei nå blir jeg helt på gråten igjen..
Mamba:(
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.