PDA

Vis full versjon : det var det jeg fryktet.....

E.T
15-01-2004, 00:27
dessverre en SA, 4+3 i dag......men vi vurderer allerede å bli aktive prøvere nå, vi var jo så innstilt på å få baby nå, så vi sees nok igjen!

en veldig vond erfaring, men fryktelig glad for at det skjedde så tidlig, det viser bare at kroppen min fungerer som den skal.

så vi fatter mot, gråter, og prøver snart! noen som vet hvor lenge man bør vente etter en SA med å prøve å bli gravide igjen?

en sliten E.T

nurket
15-01-2004, 01:13
:stakar: :stakar:
Skjønner godt at du er sliten og lei deg (dere) :(

Synd at det skulle gå slik for dere denne gangen. Får håpe du er raskt tilbake igjen med ny spire i magen :kryss: :kryss:

Hvor lenge etter en SA man kan prøve igjen vet jeg ærlig talt ikke. Men når dere føler dere klare er det vel bare å prøve igjen skulle jeg tro.

Lykke lykke til !!

T+2

Marianne80
15-01-2004, 07:25
Det var leit å høre E.T :stakar:
Men dere får prøve så snart dere kan igjen og lykke til videre :kryss:

snufse
15-01-2004, 07:28
:( HUff så trist E.T.

Lykke til med nye forsøk framover.
Du vet iallefall at du KAN bli gravid,og det er jo kjempeflott.Du skal se det ordner seg snart for dere:stakar:

Når det gjelder når en kan forsøke på nytt,så tror jeg legene anbefaler å vente et par 3 sykluser før man forsøker igjenn,men på den andre siden,så er det mange som prøver med en gang,og blir gravide.
Du får nesten bare gjøre det du føler for.

Lykke til!

Bjørka
15-01-2004, 08:05
:stakar: :stakar: Uff, så trist for deg dette da... Håper det går raskt deres vei igjen.

Hadde selv en SA i uke 7 i fjor, og vi prøvde med en gang igjen. Legen jeg var hos sa at det ikke var noen fare så lenge det var så tidlig i svangerskapet og at det var første gangen jeg hadde hatt SA.

For oss tok det 4 md. før vi igjen var gravide. Lykke til videre :lykke: :lykke:, og ta godt vare på hverandre nå!

:klemmer:

C3PO
15-01-2004, 08:27
Det var trist at du mistet.:stakar:

Jeg mistet 3 ganger før jeg ble gravid nå, så jeg vet dessverre litt hvordan du har det. Når man mister så tidlig som du har gjort, utarter det seg mer som en mens for kroppen din enn noe annet, så det blir intet stort sår som må heles i månedsvis før du kan prøve igjen.

Legene mine har anbefalt å vente 1 syklus etter tidlig SA før prøving på nytt. Dette er mest for å ha en nøyaktig "siste-mens dato" ved fremtidig graviditet. I tillegg er det viktig at du bruker de neste ukene på å ta vare på deg selv og din kjære.

Lykke til videre!

35+3

Tania
15-01-2004, 09:06
Dette var trist å lese. Sender deg en varm klem og ønker lykke til videre. Håper du er tilbake på SM veldig snart.

Klem fra meg

Frostiz
15-01-2004, 09:20
Huff så leit å høre at det gikk som det gikk :stakar:

Det må være fryktelig trist...håper det lykkes for dere snart igjen!!:kryss:
Lykke til!!:klemmer:

Mrs H
15-01-2004, 11:23
Det var leit å lese! :stakar:
Håper finner styrke og trøst i hverandre, og at vi snart ser deg her inne igjen:kryss::lykke:

Hampus
15-01-2004, 11:54
Det var trist å lese, E. T! :comfort:

Ta godt være på deg selv, og så ønsker jeg dere lykke til videre med prøvingen.

Leah
15-01-2004, 16:14
Kjære deg! Huff,dette var leit..:( Du vet hvertfall at du kan bli gravid og siden du mistet så tidlig i svangerskapet så ser jeg ingen grunn til at dere ikke kan prøve igjen med en gang. Jeg fikk beskjed om å vente en syklus etter en MA i uke 8,men jeg måtte ha utskrapning. Vet det er mange som prøver igjen med en gang og lykkes veldig fort!

Lykke til videre,håper vi ses her inne snart igjen!
:klem: :klem: :klem: :klem: fra Leah