Vis full versjon : Vask av voksipose
Hei!:)
Nå har jeg akkurat kommet hjem med min splitter nye voksipose!
Det jeg nå lurer på er om jeg bør vaske trekket på den før den tas i bruk, eller om det holder å lufte den. Den lille hvite kluten til å ha under hodet har jeg tenkt å vaske.
Hva har dere andre som har kjøpt nye poser gjort?:???:
Audhild 37+4
:findag:
Heisann!:)
Jeg vasket ikke posen da jeg kjøpte ny. Tenkte som så at :baby: ville ha klær på når posen var ibruk, så stoffet kom ikke inntill kroppen.
Ikke noe vits i å vaske for å vaske liksom! ;)
Nå når posen skal brukes til nestemann er den imidlertid vasket og jeg gruer for å sette trekket på igjen. Det ser så vanskelig ut...har ikke forsøkt enda, men håper at det går bra:???:
Lykke til videre!
Tidligere bruker
15-08-2002, 11:23
Skjønner hva du mener. Jeg strevde litt med å få på trekket igjen, men med litt hjelp fra 2 andre i hver sin ende gikk det bra tilslutt:)
Amadala
Jeg vasket heller ikke trekket før bruk, men skyllte opp den hodetingen...men den ble raskt fjernet, for den bare krøllet seg sammen til en klump!;)
Thea og sukkererten
Tidl. bruker
16-08-2002, 00:23
Jeg vasket ikke posen før bruk! Jeg fikk den til min første unge da han var rundt 8 mnd. Men vasket den ,med behov.
Nå vasket jeg og la den vekk for vært for varm til bruk. Selv om vi har sommerpose nå og hvinter pose om vinteren. Begynt å bli så ator også.
Om vinteren trengte ikke jeg å ta på mye klær. For vinterposen varmet sånn.
Men til vinteren er det siste gang gutten min bruker den. For jeg skal han en til våren, 5 mars. Skal da kjøpe en bæresele som en kan få kjøpt. Slik at jeg får en bærebegg.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.