PDA

Vis full versjon : "Diller"?

MokkMokk
08-10-2002, 17:53
Tenkte jeg skulle høre med dere andre hvordan dere har det;
har graviditeten til nå ført med seg noen "diller" - altså nye lyster/ ulyster? Særlig med tanke på mat da :p

Når det gjelder meg selv:

* Kinamat er HERLIG!
Har spist det nesten daglig de siste dagene, særlig biff chop suey er helt nyyyydelig! :D
Det er jo sunt også da, med masse grønnsaker og sånt..
* Salt er utrolig nam, særlig salt smågodt..men det har jeg jo alltid likt da.. *godtemoms* ;)

* Kaviar er ÆSJ (som jeg elsket før!), sammen med gulost, ulike smøreoster à la rekeost, baconost, etc.
Og all fisk lukter pyton om dagen! :sint:
* Har overhodet ikke lyst på frukt, og jeg som alltid har spist haugevis av dette før.. :uff:
* Alt lukter mer/ sterkere enn før, men det har sikkert sammenheng med at jeg i morgenhar vært røykfri i 2 uker(!!!) :D
* Å kjøre bil er pyton, blir bilsyk med en gang!

Jeg har sikkert mer på "lista" mi, men det var dette jeg kom på i farta.

Jeg tillater meg om dagen å spise det jeg har lyst på, for å ikke utfordre kvalmen.
Jammen godt jeg ikke har de mest usunne lystene da (selv om de jo kunne vært sunnere også! :p)

Dere da jenter, dere har sikkert en og annen "dill" å avsløre dere også? ;)

Koz,
verene 5+4

Camilla
08-10-2002, 18:00
Ikke så masse enda, men jeg merker endel:

* Spiser epler, nam-nam!
* Det lukter så godt i gangen på jobben, litt kjelleraktig.. Står der ute å lukter jeg da...helt fjern!
* Det lukter godt i bilen også! :o
* Salt lakris er digg..
* Kjempesulten, men blir stappmett på et blunk! ;)

Jeg har ikke så mange, men det blir vel flere ting etterhvert. Det verste er det med luktene, klarer nesten ikke rive meg løs når det lukter sånn deilig kjeller... :gal2:

Klem Camilla
4+6

MokkMokk
08-10-2002, 18:11
Camilla:

Kjellerlukt??
Vi er jammen rare.. :latter: :lol: :lol:

Koz,

Camilla
08-10-2002, 18:15
:blush: Hehe, ja jeg synes det lukter kjempegodt!!! :lol:
Har ei dør i leiligheten som går inn til kjelleren også, det hender jeg må lukke den opp for å lukte litt.. Men det er bare når jeg er alene hjemme! Sambo må jo tro jeg har gått fra vettet!

Kanskje det er arvelig? Mamma løp etter trikken da hun gikk med søstra mi, synes det luktet så deilig!

Klem Camilla
:bryn:

agre
08-10-2002, 19:15
Lukt, ja...

Jeg synes oppvaskmiddelet lukter helt forferdelig, det samme med parafyme..... Synes også at alt lukter veldig mye sterkere, og synes det er forferdelig å kjenne vond lukt rundt meg, f.eks på bussen.

Merker også at jeg bli fort mett

Men jeg regner med at det kommer mer etterhvert. Har ikke fått sansen for kjellerlukt enda....:p

bobla
08-10-2002, 21:47
har ikke så mange "diller" ennå jeg.... er litt små-uggen av og på hele dagen så lystene mine skifter konstant:uff: :uff:

har veeldig lyst på noe...lager det, så blir jeg litt uggen... og alt er bortkastet:p :p :p

men....jeg har ikke noen spesielle lyster om dagen, har kanskje ikke kjent godt nok etter;) ;)

Eden
08-10-2002, 22:14
Har ikke "dilla" på noe som jeg ikke har hatt fra før. Det er mye som er godt, men kan ikke skylde på graviditeten:D

Sist gang, i juletider hadde jeg dilla på klementiner... Så vi får se hva det blir denne gang...

Hilsen

Enni
09-10-2002, 16:09
Ikke dilla på noen ting jeg!

Men, jeg har alltid vært et matvrak, og nå må jeg bli virkelig sulten før jeg orker å lage meg mat. Blir fort mett også. Kjedelig, jeg kunne jo spise masse masse, og er generelt glad i god mat!! Ja ja!

Klemmer fra Enni