MokkMokk
08-10-2002, 17:53
Tenkte jeg skulle høre med dere andre hvordan dere har det;
har graviditeten til nå ført med seg noen "diller" - altså nye lyster/ ulyster? Særlig med tanke på mat da :p
Når det gjelder meg selv:
* Kinamat er HERLIG!
Har spist det nesten daglig de siste dagene, særlig biff chop suey er helt nyyyydelig! :D
Det er jo sunt også da, med masse grønnsaker og sånt..
* Salt er utrolig nam, særlig salt smågodt..men det har jeg jo alltid likt da.. *godtemoms* ;)
* Kaviar er ÆSJ (som jeg elsket før!), sammen med gulost, ulike smøreoster à la rekeost, baconost, etc.
Og all fisk lukter pyton om dagen! :sint:
* Har overhodet ikke lyst på frukt, og jeg som alltid har spist haugevis av dette før.. :uff:
* Alt lukter mer/ sterkere enn før, men det har sikkert sammenheng med at jeg i morgenhar vært røykfri i 2 uker(!!!) :D
* Å kjøre bil er pyton, blir bilsyk med en gang!
Jeg har sikkert mer på "lista" mi, men det var dette jeg kom på i farta.
Jeg tillater meg om dagen å spise det jeg har lyst på, for å ikke utfordre kvalmen.
Jammen godt jeg ikke har de mest usunne lystene da (selv om de jo kunne vært sunnere også! :p)
Dere da jenter, dere har sikkert en og annen "dill" å avsløre dere også? ;)
Koz,
verene 5+4
har graviditeten til nå ført med seg noen "diller" - altså nye lyster/ ulyster? Særlig med tanke på mat da :p
Når det gjelder meg selv:
* Kinamat er HERLIG!
Har spist det nesten daglig de siste dagene, særlig biff chop suey er helt nyyyydelig! :D
Det er jo sunt også da, med masse grønnsaker og sånt..
* Salt er utrolig nam, særlig salt smågodt..men det har jeg jo alltid likt da.. *godtemoms* ;)
* Kaviar er ÆSJ (som jeg elsket før!), sammen med gulost, ulike smøreoster à la rekeost, baconost, etc.
Og all fisk lukter pyton om dagen! :sint:
* Har overhodet ikke lyst på frukt, og jeg som alltid har spist haugevis av dette før.. :uff:
* Alt lukter mer/ sterkere enn før, men det har sikkert sammenheng med at jeg i morgenhar vært røykfri i 2 uker(!!!) :D
* Å kjøre bil er pyton, blir bilsyk med en gang!
Jeg har sikkert mer på "lista" mi, men det var dette jeg kom på i farta.
Jeg tillater meg om dagen å spise det jeg har lyst på, for å ikke utfordre kvalmen.
Jammen godt jeg ikke har de mest usunne lystene da (selv om de jo kunne vært sunnere også! :p)
Dere da jenter, dere har sikkert en og annen "dill" å avsløre dere også? ;)
Koz,
verene 5+4