PDA

Vis full versjon : Etterlysning

Vinga
14-08-2002, 22:15
Jeg er bare nysgjerrig :o

Idag på t-banen i 12.30-tiden (linje 3 fra Mortensrud) så jeg to høygravide damer. En av dem med lyserosa bluse, dongerikjole, beige sandaler og langt mørkt hår. Hun satt og drakk litt av en 1/2 liters coca cola flaske og hadde rosa leppestift :) Hun gikk av på Jernbanetorget.
Noen som kjenner seg igjen?

Den andre hadde dongerisnekkerbukse og gikk hånd i hånd med en mørkhudet mann. Hun hadde lyst kort hår. Hun gikk av på Nationaltheatret (TROR jeg).

En annen dame snakket jeg litt med, de kom på banen på Majorstua (tror jeg) og gikk av på Lysakerelven holdeplass. Hun hadde en liten lyslokket jente på 10 mnd på fanget som het Henriette, og moren var en pen og koselig dame.

Noen av de tre som vanker her inne? :p
Hadde vært gøy om det var det :)

Hilsen meg som er 13+3 idag :cool:

Vimsen
14-08-2002, 22:17
Jøssenavn da....

Om jeg skulle etterlyse alle jeg så med småttinger så hadde det vært ille :lol:

Lykke til med jakten Vinga ;)

Klem
Vimsen T-20

Vinga
14-08-2002, 22:22
Jeg så MANGE flere, men disse bet jeg meg merke i :)
Tenkte jeg skulle prøve her inne for moro skyld :D

Vimsen
14-08-2002, 22:30
Jaja... lykke til igjen
Du er nå søt ;)

Klem igjen :)

Pope
15-08-2002, 12:49
Hehehe

Jeg har tenkt tanken selv, når jeg ser gravide som passerer meg.
.."Tenk om det er en av de som vanker på SM, og som jeg chatter med"...
- Eller kanskje vi treffes på Sykehuset og noen sier...Åh, er det du som er Pope??? :p

KLem Pope

Linda1
15-08-2002, 12:54
He-he Lykke til med jakten ;)

(10+3)

I am
15-08-2002, 13:19
...men skulle gjerne vært en av dem, skulle ønske jeg hadde kommet lenger nemlig!:)

Klem I am 5+3 trur eg

Lavendel
15-08-2002, 14:12
:lol: Jeg har tenkt tanken mangen ganger jeg også :o Senest i går,når jeg var på handletur med Julyane og Hanne..Da så jeg fem (!) gravide damer på rekke og rad,og da tenkte jeg "Tenk hvis de er inne på snartmamma siden da",men tviler på det...
Jaja,lykke til med jakten :kidoki: