PDA

Vis full versjon : FORMSJEKK uke 41-42

Sine
08-10-2002, 19:12
Da er det vel ei stund siden isst igjen, jenter. Hiv dere på.

Sine 29+2
Sykemeldt en måned til 50% pga. bekkenplager
BT 120/65 - fint
Hb 13,4 - fint
Ødem 0/1 - egentlig tror jeg ikke jeg er hoven, men legen skrev nå det
Leie HB (hodeleie, men bevegelig)
Fl/min. 140
Vekt opp 1,5 kg totalt
SF-mål 28, litt over den røde streken (første gang)

Ellers føler jeg meg frisk og fin hvis jeg ikke tenker på et ømt bekken og smerter der hvis jeg står/går lenge.
Kanskje noe trøtt innimellom, men eller helt vanlig. Jeg liker å pynte meg, ordne håret og kjøpe kjekke klær. Er litt opptatt av jeg ikke lar meg selv forfalle, for da kan mye veldig lett bli begredelig.

Og så er det sol ute, jenter, masse høstsol som står lavt og skinner rett inn bilvinduene og gjør sikten dårligere.. :p samt minner meg om at det er på tide med ny bilvask (var det i fjor høst den fikk den forrige mon tro :uff:

Ha en flott dag, alle desembervennene mine.

klem fra Sine

Conzy
08-10-2002, 19:34
Oppdatering fra meg, hmm er ikke inne på alle "fagutrykkene" men skriver det jeg vet :uff:

uke 32+2
Termin 2. des
Sykemeldt 40% fra igår
BT 120
Ingen ødem problemer
Babyen har hodeleie
Vekt opp 10 kg totalt
SF-mål 34

Formen er fin, ble sykemeldt pga. mye reising i jobben. Det gjør godt, nå er jeg fritatt reising. Brukte første dag hjemme til å gå lang tur i høstsolen, deilig :) Gleder meg til å få gå med vognen!

Er ellers klar som et egg, klør i fingrene til å pynte til jul :D sånn at alt skal være klart!

:findag:

Klem fra Conzy (32+2)

Kikkan
08-10-2002, 21:10
Uke 29+4 i dag, men tallene er fra uke 28+6.
Vekt opp totalt 14,7 kg :( :uff: (hvis jeg har talt riktig)
BT 100/70
Hb 9,9 (må spise jerntabletter)
Urin neg.
Ødem 1
Fl./min 130
SF 29cm