Vis full versjon : Ja, jeg innrømmer det, jeg er avhengig
Ja, jeg er avhengig, jeg innrømmer det gjerne. "Hei, jeg heter Miro og er SnartMammaliker" Kanskje det nå går an å få hjelp.:gal2: Ett eller annet er galt, jeg har lagt igjen snart 60 meldinger på 2 dager:???: :???: Jeg har idag fått gjort halvparten av det jeg skulle gjøre, hadde tenkt å gjøre, har ikke konsentrasjon, all min konsentrasjon blir benyttet her inne:uff:
Har nesten ikke sittet utenfor døren i dag i det hele tatt. Hvis jeg regner ut kanskje jeg har sittet minst en hel arbeidsdag tilsammen her i dag:bonk:
Det er IKKE bra, jeg må jo være syk:gal:
Så når mannen kom hjem i dag, så var jeg så lei meg:leiseg: :leiseg: Han lurte på hva det var og jeg bare måtte fortelle sannheten: JEG HAR BLITT AVHENGIG AV SNARTMAMMA. Så avhengig at jeg ennå ikke hadde satt på middag, så avhengig at tøyet til sin kommende sønn fortsatt ligger som et stort rot i skuffen (hadde lovet å rydde opp der i dag). :leiseg:
Han sier da at det gjør jo ingenting, for det er jo så varmt i dag (han skyldte på varmen for min svikt i konsentrasjon)..:nuss:
Nei, jeg får gå ut en tur til mannen min, prøve å skjerpe meg litt tror jeg:bonk: :bonk:
Andre som har det sånn, eller er jeg helt alene i verden med å føle det sånn nå:(
klem fra Miro T-18
Tidl. bruker
15-08-2002, 00:03
Vi får trøste oss med at det hjelper å snakke om det...
Jeg må nok også henge meg på og innrømme at jeg er a-v-h-e-n-g-i-g...
Men: så mye tips, innspill, oppklarende svar, beroligende ord, hyggelige samtaler, god is:) og ikke minst nye bekjente har SnartMamma i alle fall gitt meg!
Og dersom det er noen trøst for deg: dine tilbakemeldinger (og Mormona+Polyanna+Robyns) har nok vært en avgjørende faktor for at mitt svangerskap har vært så hyggelig som det har. Noen reagerer kanskje på at jeg trekker fram enkeltpersoner her, noen mener kanskje at andre burde vært nevnt, men det er i alle fall dere fire jeg spesielt har satt pris på!
:stakar:
HEI !!
Melder meg inn i Anynyme-avhengige :)
Prøver å logge meg av maaange ganger i løpet av en dag men blir stadig trukket mot pcen igjen :lol:
men vi har det jo så koselig eller hva ??
Tryggheten er jo at sjansen for å bli lurt av "gamle griser" her er jo ganske liten :D
La oss bare mase Miro :)
Og Havfruen : det er da ikke noe å skamme seg over at du trekker frem navn ? :) KLem til deg også :)
Stor klem
Vimsen T-20
Hei Miro, og alle andre avhengige.
Det er ikke rart det er lett å bli hekta, da. Så mange koselige jenter som det er her inne, mener jeg;)
Nå er jeg her ikke så ofte som jeg gjerne vil lenger, men det er fordi jeg ikke jobber lenger. Sykemeldt fram til permisjonen starter på fredag. Nettforbindelsen hjemme er ikke "helt 100" så jeg faller ut hele tiden. Får ikke svart på alle innleggene jeg vil, men får i alle fall lest en del. MÅ bare vite hvordan det går med alle sammen, og det blir mer og mer spennende å logge på hver dag - bare går og venter på meldinger a la "Den-og-den er i gang!". Det nærmer seg veldig nå!
Spørs om vi får tid til å dyrke avhengigheten i samme grad på NM. I såfall må vi vel lære oss å skrive med en hånd mens den andre håndterer pupp og baby....:)
Kos dere med avhengigheten:p
Hilsen og klem fra Donna og Tassen (T-27)
Jeg er også Snartmamma-holiker. :gal2:
Jeg tror septemberklubben er spesielt avhengig dersom dere ser på antall meldinger som er kommet inn der totalt siden de startet de nye sidene. Det er dobbelt så mange meldinger der som på den neste klubben. Det er så spennende å dele tanker med andre i samme situasjon. Spesielt når man ikke kjenner noen i sin omkrets som også er gravide. Jeg som er så "godt voksen" har venner med tenåringer og de lever i en helt annen virkelighet enn meg. Derfor er jeg veldig glad for at jeg fant disse sidene og har fått være med på flere treff.
En annen viktig årsak til at det er så mye aktivitet her tror jeg er det at vi har vært helt forskånet fra "drittprat" og baksnakking. På noen sider ser jeg de har vært plaget med det. Vi har oppført oss voksne og selv om vi har vært uenige har vi alltid vært saklige og støttet den andres synspunkter. Jeg synes dere er noen flotte jenter! :klapp:
Takk til dere alle for at dere er til. :klem:
Hilsen Tevanga T-22
Du er jo bare helskjønn da, Miro :latter: :latter: og du er ikke alene om å ha blitt avhengig av disse sidene.
Det er nå litt spesielt akkurat nå også da...vi er jo tross alt i permisjon noen av oss og i alle fall for min del så er det begrenset hvor mye husarbeid jeg gidder og orker å drive med hver dag ;)
Kos deg med det du orker og har lyst til....hvis det er snartmamma sidene så synes jeg det er helt ok....men du skal se at det babyene våre roer seg med når de kommer ut er lyden av fingre som flyr over tastene :D
Håper du koser deg med Geir i kveld og er aktiv her inne i morgen igjen.
klem fra Mormona T-18
Snikleser fra en heeeelt annen termin-klubb, jeg, men det er bare enda et bevis på min avhengighet. Jepp, jeg er med i Anonyme SnartMamma-likere. Definitivt.
Sambo ble møtt med følgende beskjed når han kom sliten og forkjølet hjem fra jobb i dag: Hei, kjære! Jeg har sittet på nett og ikke gjort noe enda, jeg. :bryn:
Han bare lo oppgitt av meg der jeg satt i bare håndkleet foran pc`en, han. Hadde ikke rukket mer enn å ta en dusj, jeg. Og det til tross for at han nok vet at jeg satt og tastet her inne til klokka halv fem om natta dagen før. Dette har liksom erstattet jobben min nå som jeg er sykemeldt, men jammen trives jeg bedre med dette enn med jobben min. :uff:
Men jeg skal klare å rive meg løs i morgen, for da er det lønningsdag og jeg skal ut og shoppe klær. Ikke noe som litt fristelse for å klare å bryte en vane, vettu! Kanskje jeg tilogmed får gjort litt husarbeide? :o
Søvnløse klemmer fra Tifa (28+1) (Skylder på graviditeten når det gjelder søvnløsheten, jeg. Det høres bedre ut enn at jeg ikke klarer å løsrive meg fra SnartMamma.....:bryn: )
:klapp: Flere som meg, JIPPI!!! :klapp:
Kjenner abstinensene krype innover meg om det har gått timer uten dere!
Vi har jo mye til felles i denne tiden og forhåpentligvis i tiden som kommer! Etter at vi alle har :birth:
Vil som flere takk alle jentene for bidragene her inne, deilig at vi har fått være i fred for "plageånder" som ikke har noe konstruktivt å komme med :D
:klem: Anne M + lillegutt 33+6 :baby:
Miro:)
Kjenner meg igjen ja...koselig å ha alle dere har inne å "snakke" med:)
Og føler meg dessuten MYE sikrere på mesteparten ang fødsel og barn..og ikke minst alle plagene som medfølger(hos noen)!!
Føler meg en smule avhengig jeg også..og desto verre blir det dag for dag:) Ja etterhvert som jeg blir "kjent" med dere her inne! Er jo ikke såå lenge siden jeg kom hit,men må få:klapp: for alle dere her inne...dere er supre!
Fortsatt go onsdag!!
Wanja34+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.