Vis full versjon : Nå har jeg kjøpt mamma-bukse!!! :D
Tidl. bruker
08-10-2002, 23:14
I dag har jeg kjøpt den første mamma-buksen. Tross mine tidligere nedsettende innlegg om H&M var det faktisk der jeg fant den. Det er en lys brun cordfløyel bukse, og de hadde bare ÉN igjen i XS. Jeg bare måtte kjøpe den med en gang. Den passet veldig fint, og kunne reguleres mye i livet. Jeg kan faktisk begynne å bruke den med en gang, men jeg venter litt tror jeg.
Nøtteliten
09-10-2002, 10:56
utsetter litt til jeg også....gikk ned et par kg i vår/sommer så jeg hadde litt å gå på i buksevidden...men det begynner å bli lite margin igjen! Nå er det opp med buksesmekken så fort jeg kommer i sofaen! Men klarer meg litt til med to bukser på jobb, så jeg venter litt til...og plutselig en morgen står jeg vel der uten å vite hvordan jeg skal få spent på meg noen klær....:eek:
Nøtteliten
Jeg skal ut å kjøpe bukse og gensere på lørdag. Jeg har fått ganske stor mage. Og jeg kan ikke gå i joggebukse på jobb.
Jeg er sikker på at jeg er like stor nå som da jeg var 5 mnd på vei med Marte. Jeg trengte ikke å kjøpe større klær før da i allefall. Men det snodige er at jeg ikke har gått opp i vekt.
Tidl. bruker
09-10-2002, 15:28
Jeg har begynt å få litt mage etterhvert, men har heldigvis en del store bukser fra før av.
Tror jeg kan bruke dem noen uker til enda....., og bra er det med tanke på penger for tiden!! :)
I tillegg er jeg ikke av de slankeste :uff: så jeg ser ikke for meg at det blir noen fornøyelse å se etter mamma-klær for min del.
Men det blir vel en ordning på det allikevel. :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.