Vis full versjon : Dere som har "opplevd" slimproppen......litt lik ropetrollegg slim???
Tidl. bruker
08-10-2002, 23:34
Hei:o
Litt pinlig spørsmål igrunn....men lurer på om det er den som lusker seg ut i ettapper her:eek:
Kommer en del spesielt etter jeg har gått en stund....veldig vondt nederst i magen og ut kommer slim som kan minne om det som rompetroll eggene er festet i....om noen husker fra bardommen:???: :???: Eller er jeg helt :gal2: :gal2:
Håper noen kanskje kan gi meg et lite hint her......:???:
Hilsen Snurreline og nurket T-8
Hos meg kom slimproppen ut i rimelig store ekle klyser....æsj ! Det var hardt, seigt lysbrunt slim med litt blod. Tror det er VELDIG individuelt hvordan den er ut, og hvordan den kommer.Det er jo ikke alle som merker noe til den i det hele tatt.
Rompetrollene legger da ikke egg. :D
Selv merket jeg ikke noe særlig av at DER gikk slimproppen, gitt, tror det foregikk veeeldig gradvis. Kanskje gjør den det til deg også. Hadde selv ei heller blod i slimet, slik det står i boka man ofte har.
Hos meg begynte nedtellingen til fødselen ved at jeg fikk veldig slimete utflod, som kunne strekkes i tråder, nett som eggløsningsslimet, bare mer, og kanskje mer klumpete. Dette kom som regel etter samleie hos meg den siste tiden, sikkert fordi tappen begynte å åpne seg gradvis etter å hatt sex.
I tillegg endret kynnerne mine seg til å bare kjennes, til å spre seg bak i ryggen og bli kraftigere.
Håper du endelig er ved målet!!! :)
Lykke til med :birth:
Lurer sannelig på om ikke min også driver og lurer seg ut etappevis. Et par ganger i går og en gang i dag har det vært litt klart rent slim på papiret når jeg har vært på do. Det er ikke noe mye i det hele tatt, men jeg har jo ingen anelse om hvordan denne slimproppen skal se ut. Jeg skulle egentlig ha en svangerskapskontroll hos lege på mandag 14. men fikk et brev fra legekontoret på torsdag om at alle timer i uke 42 var avlyst på grunn av etterutdanningskurs, og at jeg hadde fått ny time den 30. oktober, de håpet dette ikke førte til problemer for meg. Jeg måtte bare le, terminen min er den 20. oktober. Jaja, kanskje det blir en spedbarnskontroll i stedet ;). Jeg får ringe JM på mandag og få time der i stedet, hvis ikke noe har skjedd før den tid, og da får jeg spørre om denne slimproppen.
Toril
mareniren
09-08-2010, 23:45
Min slimpropp gikk fredags kveld og da var jeg ikke i tvil.
"grålig" tykt slim med litt blod spor i !
Slimproppen min tok man ikke feil av for å si det slik. ekstremt seig og blodblandet. Kunne sikkert dratt den en halvmeter uten at den hadde røket :urk:
Sirkeline
10-08-2010, 10:36
Den kan man bare ikke ta feil av. Det kommer nokså mye og er veldig slimete. Dette er seigt, tykt og gulaktiv med noe blod i.
Jeg har mistet mine både etappevis og brått.
Castanja
10-08-2010, 10:38
...dere vet at denne tråden er fra 2002? :fnise:
...dere vet at denne tråden er fra 2002? :fnise:Jeg skulle akkurat til å si det samme, vil tro HI har født for en god stund siden. :humre:
:knegg: Bare slenger ut av meg gode råd og synsinger jeg ;) Hva har vel dato og si! :fnise:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.