PDA

Vis full versjon : Gretchen har vært hos legen

Gretchen
09-10-2002, 00:05
Jeg har hatt vodt i magen og ryggen, liksom mens-murringer, og ble livredd. Med tilsammen 7 SA/MA var ikke det gode nyheter. :( Ringte sykehuset i dag, og fikk komme. Måtte vente nesten 2 1/2 time, men det var verdt det!! Legen fant et bittelittehjerte som slo så fint som bare det :klapp: :klapp: , så nå er jeg lykkelig en stund til ihvertfall!!:p
Den egentlige legetimen min er om en uke, og hvis alt er bra da, så tør jeg nok å tro at det går bra denne gangen!!
Lykke til videre dere andre også, nå tør jeg ta et lite skritt til inn hit jeg også, følermeg litt mer en av gjengen nå som jeg vet at det er liv i magen min!!
Klemmer fra Gretchen ;)

dreams
09-10-2002, 02:01
Hei! :klapp:

Det er betryggende å ha vært til kontroll, for da føler en vel at alt er som det skal.....
Ønsker deg lykke til og at du får en fin graviditet videre.

dreams

Enni
09-10-2002, 16:01
at alt er bra!!!!!!! :klapp: :klapp:

Fikk nesten litt vondt i magen da jeg begynte å lese meldinga di, var redd for at det var skjedd noe trist! Men, det var det heldigvis ikke, ble så glad på dine vegne!!!!!!!!!!!!:) :) :)

Håper det fortsatt går bra, både med deg og alle de andre magedamene her inne!!!:)

Klemmer fra Enni

Madsine
09-10-2002, 17:09
Så fint at alt ser bra ut.

Jeg har fått høre av jordmor at hvis hjertet slår er det bare 10% sjangse at noe kan gå galt.
Det betyr jo at du har 90% sjangse på at dette skal gå bra.

Lykke til

bobla
09-10-2002, 21:13
så fint at alt var bare vel:uff: :uff: :uff:

lykke til videre med graviditeten, håper alt går som det skal....

Gretchen
10-10-2002, 18:20
Tusen takk alle sammen for at dere har noen gode ord til meg!
Jeg har to venninner som er i nesten samme situason som meg, og vi sliter alle tre med redsel for at noe skal gå galt - igjen!
Et legebesøk hvor alt er OK holder ihvertfall på otimismen noen dager !!
Klemmer fra Gretchen ;)

Nøtteliten
10-10-2002, 18:27
Så godt å høre at alt var bra! Hold på den følesen! Det skal gå bra denne gangen!!!!

Nøtteliten

Eden
11-10-2002, 00:37
Så godt at du fikk vite at alt var bra da! Det er ikke noe gøy å gå å lure liksom...
Denne gangen går det bra!!:klapp:

hilsen

Kwistin
12-10-2002, 01:38
Heia Gretchen, der var du endelig :0) Det var veldig koselig og se deg her.. Lykke til fremover, og jeg krysser fingrer og tær for deg at det går bra denne gangen... Klem fra :

22+0