Vis full versjon : Gravidebilbelte?
Nøtteliten
09-10-2002, 11:01
Er det noen av dere som har begynt med sånt gravidebilbelte - hvor får en tak i det og vet noen når en er anbefalt å begynne med det??? Ser for meg at siden magen begynner å vokse og det er 11+0 i dag så vil det snart være litt smart, eller?
Nøtteliten
... kjøpt den og tatt i bruk. Har kjøpt min på en butikk for bilutstyr, men så den samme i babybutikken (husker ikke navnet) ved siden av Ikea på Billingstad for mye lavere pris (249,- istedenfor 399,- *æææsj*), så det kan lønne seg å sammenligne litt priser først.
Har jo ikke noe særlig (ekstra) mage ennå, men det skader vel ikke.
Nøtteliten
09-10-2002, 11:12
Tror det er babyshop den heter - vi har en ikke så langt fra der jeg bor, så da får jeg ta turen dit og sjekke i ettermiddag!
Nøtteliten
Det er svært så delte meninger om slike belter har noe for seg eller ikke, med hensyn til sikkerhet. Likevel, om du synes det er ubehagelig med et belte som strammer over magen så er det veldig behagelig. Da jeg var gravid i fjor brukte jeg det hele tiden, fra uke 8-9. Men denne gangen ser jeg det nok an til beltet blir ubehagelig.
Slike belter er å få kjøpt på de fleste babyutstyrbutikker. Jeg har sett det på Babyshop på Skårer.
På babyshop på skårer hadde dem på tilbud for kr. 249,00 for 2 uker siden. Det kan jo hende tilbudet gjelder ennå.
Jeg begynte å bruke det tidelig fordi jeg har lest at hvis man kræsjer kan trykket bli ca. 1 tonn( eller så var det mer. Iallefall snakk om tonn). Tenk å få den tyngden rett i magen. Stakkars baby..... Jeg leste det forige gang jeg var gravid i en reklame for gravid belte. Så det kan hende de skrev det for å skremme. Det skremte meg i allefall så jeg løp og kjøpte med en gang.
Nøtteliten
14-10-2002, 13:36
når bilbetet var på plass, ikke bare fordi det er trygt, men det presser jo ikke på den stadig kvalme magen! Virkelig godt å bruke rett og slett! Selv om mannen stadig synes det er urettferdig at jeg har 4 punktsbelte - som en rallykjører....
Nøtteliten
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.