Vis full versjon : Hvorfor akkurat det nicket?
Cazandra
14-08-2002, 23:26
Nå hermer jeg etter en annen klub ;)
Men hvorfor har dere valgt det nicket dere har?
Jeg lette rett og slett i en babybok. Var lei av mine "gamle" nick, som Candy, Sandy og She Devil...Fant til slutt navnet Kassandra.
Likte slengen på det navnet og gjorde det liksom litt mere kulere:p
CAZANDRA!
Digger det nicket jeg:kidoki:
8+2
Mitt vanlige nick var allerede tatt. Dette var navnet på hesten jeg hadde da jeg var ung. Maz, vel noen som trodde de var kule kalte meg det i russetiden. (Det er lenge lenge siden det)
Tidl. bruker
14-08-2002, 23:59
godt spørsmål.....satt her og funderte på hva jeg skulle bruke..også plutselig VILLBLOMST! Ja det var fint, det vil jeg bruke....:p
Egentlig brist på fantasi. Er helt sikker på at jeg kommer å få jenter, og jeg synes sangen om Tulla er så søt!
Ei venninne begynte å kalle meg for Børdy for noen år siden, da hun fant mange likhetstrekk... :???:
Så det er et greit nick å bruke, jeg husker det iallefall. :)
Lonestar
15-08-2002, 02:27
Fordi jeg bor i Texas - the lone star state..;)
Total mangel på fantasi!!!!!!!! :p
Fordi det er det jeg heter ;)
Jeg fant aldri på noe "nick", så da tok jeg like godt å kalte meg det jeg heter:)
Må jo få le litt av deg, da. Så nesten ut som om du unnskyldte deg.... :p
Men altså, den diskusjonen Cazandra viser til ligger så vidt jeg vet inne på novemberklubben, og det er lov å kikke på det som er skrevet der inne hvis flere syns det er gøy med nick og bakgrunnen bak, altså! Velkommen skal dere være. :)
Hilsen Tifa (28+1)
.... som altså har tatt nicket sitt fra et playstation-spill...... :o
Og da var jeg så sur og gretten i starten..
Derfor tigern..
:findag:
Er litt sent ute med denne meldinga, men har vært bortreist i to dager, og det var kommet masse artige diskusjoner siden da...
Jeg har ikke brukt mitt eget navn, men navnet på en nydelig jente på 7 år i Tanzania... Jeg er med og driver et barnehjem der, og ble kjent med Zurufa siden hun er naboen "vår" der nede. Har kjent henne siden hun var 5 år, og vi er kjempegode venner. Jeg betaler skolegangen for to av hennes søsken og gleder meg til også å støtte Zurufa med å begynner på skolen så hun kan begynne å skrive brev til meg!!!
Så - nicknavnet mitt er rett og slett stjålet fra en herlig liten jente som jeg savner veldig, og da er det morsomt å bruke hennes navn!!
Hilsen "Zurufa" :p
Total mangel på fantasi her i gården og:uff:
Tok likså godt det andre navnet mitt jeg:D
hvem er jeg når jeg ikke vil oppgi mitt egentlige navn? Jeg er nå meg jeg da...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.