Vis full versjon : Mammaklær i London?
Hei alle dere!
Jeg reiser til London på jentetur om noen dager (jippi), og lurer på om noen her vet om en superbra fantastisk (og ikke altfor dyr) butikk sentralt i London som selger mammaklær?? Det hadde vært kjekt å få tak i noe der, siden utvalget her hjemme ikke er allverden....
:)
Nøtteliten
09-10-2002, 18:13
hm...noen år siden jeg bodde i London så jeg har ikke helt den store oversikten for å si det mildt, men jeg tror jeg ville ha prøvd meg på f.eks River Island ( de har mye morsomt og ikke så all verdens dyrt og hadde i hvertfall i "gamle dager" en liten mammakolleksjon) et litt dyrer alternativ er Next, rimligere er MotherCare - som har masse og endel av det er ok kvalitet, annet ikke, men det ser du jo!
Alle disse ligger bl.a på Oxford Street, er ikke sikker på om alle er i senteret Whitleys i Bayswater, men i hvertfall Next og River Island - sist jeg sjekka! Alle 3 er kjedebutikker som finnes mange steder!
la Senza er en underøytsbutikk som i tillegg til å ha mye fint også har komfortabelt undertøy for ømme, voksende pupper....
Ellers er det nok bra med mammaklær på Marks & Spencer - der også er kvaliteten varierende synes jeg (skoleuniformene kan du ikke slite ut, mens jeg kjøpte en t-skjorte som vrei seg 360 grader i første vask....)
Uansett; god tur og kos deg med shopping! Tror det er langt lettere å finne barneklær da...masse lekre butikker....får veldig lyst til å reise nå!!!!
Nøtteliten
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.