PDA

Vis full versjon : Ultralyd!

Mobilos
09-10-2002, 13:41
Juhuuuu, jeg har fått brev fra Ullevål om ultralyd i desember! Jibiii!
Gleder meg!
....ville bare dele gleden med dere.....

Hilsen
Mobilos:D

Linemor
09-10-2002, 13:49
Jeg får det vel ikke før jeg har vært på min første kontroll 18. oktober.

Tidl. bruker
09-10-2002, 15:34
Jeg vil også på UL!!!

Nøtteliten
09-10-2002, 17:03
så flott :klapp: :klapp: :klapp: tenk så fine bilder dere har å se på til jul da!!!

jeg skal nok på UL før jul engang jeg også - men har ennå ikke fått brevet....venter spent:D

Lykke til - og husk, en UL krever en liten rapport her etterpå!

Klem Nøtteliten

Mobilos
09-10-2002, 17:05
Ja, det skal jeg huske på.....
er det sant at man kan drikke kaffe eller spise chokolade innen ultralyd for å få gang i bebsen? Er der da større sjanse for å se kønnet når bebsen spreller rundt?

Mobilos...

Nøtteliten
09-10-2002, 17:53
setter liv i babyen - så brus har jeg fått tips om å helle i meg før UL.. nå så jeg ikke all verdens i uke 8, men har tenkt å vike fra brusstoppen min før neste UL - bare for å se om det blir litt ekstra liv der inne!

Tror det foreslås brus framfor andre søte saker, fordi det fort går over til babyen!

Nøtteliten

Tidl. bruker
10-10-2002, 00:50
Jeg har også fått brev i dag, men det ble litt nedtur. Jeg hadde håpet å få i slutten av november, men fikk 3. desember. Jeg vet at det ikke er mange dagene det er snakk om, men... Jeg er utålmodig.

Koselig at du vil dele gleden med oss. Tar i mot litt glede hvilken dag som helst jeg.

nero
10-10-2002, 00:50
Heldiggrisen:D

Vi får vel innkalling snart vi andre og.........
Det ga meg en god ide til julekort......storebror :storeb: og babyen:baby: på den andre siden......

Klem nero og nurket 9+2:baby: