PDA

Vis full versjon : Har bestillt UL, jeg..:)

Teddy :)
09-10-2002, 13:44
Nå er jeg så lei av alle som sier at vi ikke kan være sikre på at magenurket virkelig er en jente før hun er her!!! Det virker som alle er misunnelig fordi den ordinære ULen viste en jente i uke 18. Jeg vet jo at sjansen for at det faktisk kan bli en gutt er der, men jeg har liksom hatt jentefølelse hele tiden... :D
Har bestillt UL på Byporten i Oslo, skal dit på tirsdag. Både gleder og gruer meg litt...
Uansett om det er jente eller gutt - magenurket er like velkommen for det :klapp: :klapp:

En dag nærmere målet, jenter.. ;)

Klem Teddy 30+5

:findag:

Steinbukk
09-10-2002, 14:01
Har så lyst også å se hvilket kjønn det blir.

Hva skal dere betale for Ultralyden?

Nellevis
09-10-2002, 14:05
Æsj, ikke bry deg om hva andre mener!!!
Vi var jo på UL for 2-3 uker siden og gyn. mente 90-95% sikkert at det var ei lita jente inni magen min. Så jeg får også høre at "tenk om han tar feil, da!" Javel, vi er ikke 100% sikre, men magefølelsen min har hele tiden sagt jente! Og skulle det bli en gutt, så er han like velkommen!!! Vi har ikke handlet masse typisk jenteting uansett - alt i ganske nøytrale farger!

Lykke til på UL'en iallefall! Jeg var også på Byporten - hos en Trygve et eller annet og han var kjempekoselig!!! Så bare gled deg, du!!!

Teddy :)
09-10-2002, 14:05
Det koster kr. 700,-

Klem Teddy :)

Tuppa
09-10-2002, 17:04
Det er jo så koselig på UL :)
Det er gøy å bare se nurket en gang til før h*n kommer ut.

Kos deg du - håper de ser hva du venter ;)

Millien
09-10-2002, 21:39
Så koselig da!!!! :klapp: :klapp:

Jeg har også fått en god del komentarer på at vi "ikke må ta det for god fisk,at vi får jente"Men,vi har vært på to UL,og begge gangene har jordmødrene sagt,uavhengig av hverandre,at vi får jente.Men,merkelig nok får vi altså slike kommentarer.:leiseg:

Så jeg unner deg virkelig å få en ul til.Selv om man ikke skal høre på andre,blir iallefall jeg usikker etter å få slengt i meg slikt.

:klem: