Vis full versjon : Kurv-mål
Tidl. bruker
09-10-2002, 14:40
Jeg maser nå etter babykurv igjen jeg ;)
Nå har jeg funnet en stoooor kurv som selges på en butikk, og jeg tenkte å ordne den til selv med madrass og polstring.
Den er oval rund, og måler 60 cm i bunnen. Sideveggene går utover, og hvis jeg legger i en tykk madrass så vil lengden øke.
Derfor lurer jeg på...
Til dere som har kurv: hvilke mål er det på din kurv?
Og hvor lenge regner du med å bruke den?
Hei Zafir,
Jeg vet at vi har en kurv hjemme som ble brukt da vi var små og som min søster brukte. Tror ikke den var noe større enn den du beskriver. Men det er en ting jeg undrer litt på - hvor skal dere plassere denne kurven? Skal dere bruke den i stedet for en seng til å begynne med? Eller skal dere ha den i stua eller noe sånn!?!
Det må vell bli litt kaldt til den lille hvis kurven skal stå på gulvet på soverommet?!?
Kanskje litt dumme spørsmål, men jeg er jo litt treig av meg :bonk:
Det hadde jo vært litt søtt å bruke den kurven som jeg selv lå i da jeg var liten :)
Tidl. bruker
09-10-2002, 16:36
Vi tenkte å ha kurven på stua iom at babyen sikkert sover stort sett hele tida til å begynne med...og syns det blir litt "kjedelig" å plassere han inn på soverommet hver gang han skal sove :)
Og vi kan bære med oss kurven når vi besøker naboer osv...så slipper vi å drasse med oss vogna på slike kort-turer. (naboene bor jo i samme blokka...så det er jo bare å tusle over en tur)
Og så er det jo søtt også da ;)
Vi har ei vugge, men iom at stua er så lita så kan vi ikke ha den der (den er litt romstor). Så til å begynne med blir det vogge på soverom og etterhvert sprinkelseng.
Klem fra Zafir 21+1
Tidl. bruker
11-10-2002, 13:46
CT: Har du lengdemålet på kurven din?
Klem fra Zafir 21+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.