PDA

Vis full versjon : trøtt og sliten

siw26
14-08-2002, 23:49
Jeg lurer litt: jeg er 4+5 på vei, og jeg føler meg som en godt brukt skureklut om dagen! Uansett hvor mye jeg "slapper av" så blir jeg ikke uthvilt! Jeg jobber nattevakt, og kan ikke se for meg hvordan jeg skal orke å holde meg våken på natt, samtidig gjøre jobben min... Aller helst vil jeg bare sove:leiseg: Jeg skal til legen i morgen, men jeg føler meg litt som en sutreunge, når jeg skal ta opp dette med legen(jeg er jo "bare" 4+5)
Er det bare jeg som føler det slik? Eller er jeg virkelig en sutreunge når jeg bryr meg om slikt??
:bonk:

moren
14-08-2002, 23:52
Heia! Nei du er ikke noe suretunge:) Å jobbe nattevakt det tar på gå til legen du å si hvordan du har det. Husk at du er gravid å kroppen din forandrer seg masse. Lykke til hos legen:klapp:

Vianne
15-08-2002, 15:31
Jeg føler meg kjempetrøtt om dagen, kan ikke huske jeg var det så tidlig sist.
Sikkert tøft å jobbe nattevakt også!

lillife
15-08-2002, 15:38
Jobber også nattevakter. Er helt drepen for tiden, vet heller ikke hvordan jeg skal holde ut å være våken på jobb...:( Føler meg ikke uvel enda forøvrig, så jeg må bare forsøke å komme meg avgårde. Grue, grue!

Trettheten gir seg vel etter hvert.

Har du mulighet for å kunne bli flyttet over på dag eller kveld? Kanskje det kunne hjelpe? Går dessverre ikke for meg, da de allerede er i beita for folk til å jobbe nattevakter hos oss.

Hvis ikke kan kanskje legen sykemelde deg for en periode?

Lykke til!:)

Teddy :)
15-08-2002, 15:53
Jeg kan godt si jeg kjenner meg igjen her, ja...
Siden jeg pendler på jobb (kjører 14 mil hver dag) må jeg stå opp klokka 0430 hver dag. Jeg legger meg rundt 2230–2300. Det MÅ man jo bli trøtt av, det...

Da jeg var rundt ti uker på vei, ble jeg sykemeldt 100% fordi jeg fikk beskjed om å slappe av mer. Sove mer, rett og slett!
Fortell dette til legen din. Husk det er ikke deg selv du skal tenke mest på nå, men det lille nurket som vokser seg stor og sterk i magen din. Det er avhengig av at du er sterk!!!

Tenk hvor unikt det er å bli gravid. Ta vare på mirakelet i magen din :)

Klem Teddy :) 23+0

:findag:

Mater
15-08-2002, 17:22
Så trøtt som jeg er med en ordinær 100% stilling, med sommertid! Skjønner ikke hvordan du klarer nattevakt. Jeg bare må sove når jeg kommer hjem. Klarer nesten ikke holde øye oppe på jobben. Trøster meg litt med at det går over... Tror ikke mine kollegaer skjønner så mye, jeg gjesper i ett sett! :)

siw26
15-08-2002, 19:37
Jeg var hos legen i dag, og ble sykmeldt foreløpig i 14 dager, men det var bare å ringe, så skulle hun forlenge den. Jeg fikk veldig dårlig samvittighet, men samtidig ble jeg òg veldig lettet, jeg kan sove når jeg vil!
Jeg tror jeg drar hjem til bestemor og får litt pleie hos henne.. Eneste ulempen er at jeg må kjøre i 60 mil for å komme dit.. Men det går vel med masse pauser:)
Det jeg lurer på i den forbindelse, hvis jeg skal forlenge sykmeldingen er det vel bare å få de til å sende den til arbeidsplassen, så kan jeg skrive under når jeg er tilbake?? Er dette rett? Kunne vært deilig å slippe å reise 60 mil for å levere en sykemelding( jeg skal i bryllup helgen om tre uker der bestemor bor) for da slipper jeg å reise "dobbelt" på en måte...