Vis full versjon : Er det noe som er veldig godt?
Brunost er kjempegodt. Vanligvis spiser jeg det en skjelden gang på knekkebrød, men NÅ vil jeg ha det hver gang jeg skal ta meg noe å spise. Og helst med Noras hjemmelagde jordbærsyltetøy på. NAM NAM. Det er ikke så ille at jeg bare må ha det, men det er litt rart at det er akkurat det jeg vil ha. Forige gang jeg var gravid syns jeg også at det var veldig godt med brunost. :nam: :nam:
Er det noe dere syns er spesielt godt?
Nøtteliten
09-10-2002, 16:58
skikkelig grovt - med eller uten pålegg - bare virkelig masse fiber og knas! Tror eneste grunn til at det er så godt er at det er en av de få tinga jeg kan spise til enhver tid uten å bli kvalm av det...så det kan nok hende jeg blir en fiberhater om et års tid!
Når du nevnte brunost ble jeg matt i blikket og tenkte at det er det alt for lenge siden jeg har spist! Så jeg er nok litt sånn at alt jeg hører om er fristende helt til jeg har spist det og det viser seg at det ikke er helt vellykket...,men en liten brunost skal jeg nok kjøpe på vei hjem i dag ja!
Nøtteliten
Tidl. bruker
09-10-2002, 17:23
Alt som er SYRLIG!!!! :wow::wow::wow:
Dessverre er det laaangt fra sunt, så jeg prøver å begrense meg!
Har i tillegg alltid lyst på pærer..... *slikker meg rundt munnen*
Tinetoff
09-10-2002, 20:11
Hmmm, jeg spiste en HEL STOR pose lakrisbåter i dag, og det var veeeldig godt. (Men litt kvalmt nå, gulp!) Godteri har ikke vært godt på lenge. Ellers syns jeg at ting bare er godt én gang - jeg får kjempelyst på dem, og så er det veldig godt til jeg er omtrent halvveis gjennom porsjonen, og så er det "brukt opp", og jeg får ikke mer lyst på akkurat det. :gal: Håper det er sånn med lakrisbåtene i hvert fall, for det er vel ikke så bra for blodtrykket (???) å stappe i seg masse lakris, og så var det jo alt sukkeret, da. Å ja, forresten, jeg drakk en ordentlig skikkelig cola på mandag, og det var himmelsk! (All annen brus er for søt for eks-slikkmunnen meg for tida :gal: - men ikke cola, nei!) Men det prøver jeg å fortrenge, for jeg vil ikke bli cocacoliker heller. (Been there, done that ;) )
Må forresten innrømme at jeg har hatt dulgte tanker om geitost jeg også. Har ikke kjøpt det ennå, men jeg tenker på det i ny og ne. Hmmmmmm ... :lol: :lol:
Har ikke noe jeg fyser på jeg....:gal:
Sist gang var jeg helt fysen på rødvin........tok ingenting men luktet på flaska når noen andre tok seg et glass:D
Klem nero og nurket 9+2:baby:
Rugsprø, yoghurt og Kellogs All bran! :nam: :nam: :nam:
Måtte le av meg selv på butikken i dag, for jeg hamstret yoghurt.:p
Ellers så foretrekker jeg vann med sitron oppi til drikke.
Blir fort kvalm av saft og brus. Melk bruker jeg bare på frokostblanding.
Klem fra Nuppa 9+0.:findag:
Appelsinsaft! Av alle ting... Og frisk frukt. Bør kanskje være litt forsiktig, var på grensa til svangerskapsdiabetes sist, men unner meg det jeg vil så lenge jeg er kvalm.
Ellers er knekkebrød med brunost veldig godt ja, tror faktisk jeg skal ha det akkurat nå!
Tidl. bruker
10-10-2002, 00:34
Alt er godt, og jeg bare spiser og spiser. At jeg er mett er liksom ingen hindring lenger, jeg bar spiser litt til jeg... Å gå i matbutikk er et mareritt, jeg har lyst på alt de har og det er jo mye.
Har enda ikke noen spesielle ting jeg har ekstra lyst på.
Tidligere bruker
10-10-2002, 10:45
Jeg har egentlig ikke fått noen diller enda på noe spesielt da. Men kan jo nevne hva jeg hadde i de tidligere svangerskapene!
1. SJOKOLADE!!!!! :uff:
2. Kaffe :gal2:
3. Kaffe da og.
4. Vann med isbiter, sure foter (slik vingummisak)
Ellers så fikk jeg og diller etter noen svangerskap.
Nr 2: Taffel Sticks og Stratos!!
Nr 3: Ostepop
Nr 4: Kylling med chips og salat kjøpt fra gatekjøkken. Og vingummi-colaflasker!!
Så jeg er spent på hva som blir favoritten denne gangen!
Men jeg har merka at jeg spiser ting som jeg ikke har spist på mange år!
:findag: DL 9+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.