Vis full versjon : Det er skikkelig vondt!!!
Noen ganger, særlig om kvelden, føles det som om babyjenta "klyper"meg i livmorhalsen.:sjokk: Det varer i et sekund med INTENS smerte, så blir det helt borte. Noen som vet hvorfor?? Spurte jordmora, men hun sa bare at jeg skulle legge meg ned å slappe av......
Hei..
Vet ikke hva det kommer av men mener å huske at jeg har opplevd dette i tidligere svangerskap..kanskje det er som med livmoren; som forbereder seg til den forestående jobben?!
snartseks
28-01-2004, 09:56
Kommer denne smerten samtidig med at du har kynner? Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap. Det var ordentlig ubehagelig og til tider vondt, og jeg var bekymra for at det innvirka på mormunnen. Det gjorde det ikke, men sammen med høynende blodtrykk gjorde det at jeg ble sykemeldt 8 uker før termin.
Fikk aldri noe svar på hva det var...
rarelillemeg
28-01-2004, 18:16
Jepp, jeg har sånne smerter iblant. Aner ikke hva det skyldes, men jeg har også følelsen av at babyen tar tak og klyper meg fra innsiden... Vondt er det i alle fall. Jeg får det særlig når jeg sitter med beina krøllet oppunder meg, sånn at det blir litt trangt i hoftene, liksom. Kanskje nurket sier fra at det er dårlig plass?
Snart mamma igjen?
30-01-2004, 12:47
Jeg fikk høre sist jeg var gravid og hadde det akkurat slik at det var babyen som presset på nedover. Altså at den kanskje forsøkte å feste seg. Husker etter noen uker (føletes som en evighet) med noen slike stinginger innimellom var endelig hodet festet da jeg var ca i uke 36-37 tror jeg.
Noen fester seg jo enda tidligere...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.