PDA

Vis full versjon : Litt flaut....

HormonellaDevil
09-10-2002, 19:33
Jeg føler meg litt glemsk for tiden, og så er dette så brånytt for meg...:lol:

Men hvordan er det dere klarer å holde styr på hvor langt på vei dere er fra dag til dag? Det er kanskje bare fordi jeg ikke har visst det mer enn fire dager; men jeg har allerede begynt å tulle litt med sånt. Og så lurte jeg på om dere har noen gode ideer; skal jeg bare skrive en lapp på når jeg skifter fra f.eks. 13+6 ? Eller har dere skrevet det på kalenderen kanskje? hmmm... Dette ble litt flaut, men jeg håper dere kan hjelpe meg litt.

Klem

Vianne
09-10-2002, 19:40
Jeg bytter uke om mandagen, så det har vært greit å huske. Rett etter helga. Så i dag er jeg 13+2!
Hender jeg glemmer hvilken uke jeg er i, og verre blir det:) , og da må jeg ta meg en kjapp tur inn på babyverden.no og regne det ut:)

Men det er jo lurt å skrive det i kalenderen, jeg har en liten A-plan, der jeg holder styr på det meste.
Og så har jeg en stor dagskalender hengende her med pc´en, og da går jeg ikke glipp av noe, for her er jeg jo innom...av og til:)

siw26
09-10-2002, 21:37
Jeg har egen svangerskapskalender hvor det står dager og uker. Der er det òg plass til å skrive små notater hver gang det skjer noe nytt, eller legetimer og sånt:)

Praktisk:findag:

Saga
10-10-2002, 12:41
Jeg bytter uke hver Torsdag. Dvs at jeg er X + 0 hver Torsdag:D