Vis full versjon : Guttenavn...
Vi vet ikke om vi får gutt eller jente, men hvis det blir gutt har min kjære foreslått at han skal hete Ulrik. Har en kollega som heter dette, så jeg forbinder det med en utrolig hyggelig person (klarer ikke å kalle barnet det samme som en jeg misliker...). Jeg synes selv navnet er ganske fint, men er det egentlig veldig sært ? Hva synes dere - er det noen som forbinder det med noe +/- ?
Dette med navn er jo en smakssak, og jammen er det vanskelig å bli enige !!!! :bonk:
Stinemor78
09-10-2002, 21:21
Jeg har en nabogutt på 8 år som heter Ulrik.. så jeg liker det navnet kjempegodt:) :klapp:
:findag:
Vet bare om en annen baby på NM som heter det, også faren til en barndomskompis av meg. Syns det er et veldig fint navn; sjeldent, men ikke sært, tøft og sterkt!
Ulrik er flott :klapp:
Et sterkt og skikkelig navn !!!
Hadde ikke gubben min vært så sær hadde jeg gjerne hatt det som guttenavn jeg også.
:) Kjenner en søt liten gutt på 5 år som heter det :)
Ulrik er et fint navn... :klapp:
Lica (31+6)
Da jeg hørte det første gang i Nord-Norge syntes jeg det hørtes litt rart ut, men det var bare fordi det var uvant og "ingen" het det der... Men nå har jeg hørt det flere steder og synes det er et veldig søtt navn... Ulrik er absolutt et navn dere burde velge hvis dere liker det! :p
Zurufa
Jeg har også Ulrik på lista mi!:)
Kjenner en aldeles skjønn liten gutt som heter det, og det har jo noe å si. Det er ikke av de mest vanlige (50-60 som blir kalt det hvert år de siste årene, ifølge SSB), men ikke så veldig sært heller!
Fint navn!:kidoki:
Klem, Nella* (32+4)
Tidl. bruker
10-10-2002, 15:06
Jeg hadde ett lam/sau som jeg kalte Ullrikk da jeg var liten. :lol::lol::lol:
Men ser jeg bort fra akkurat det, så synes jeg Ulrik er et nydelig navn!!! :kidoki::kidoki::kidoki:
Jeg liker Ulrik kjempegodt , og hadde det selv som et alternativ til vår lille baby. Men, valget falt på Vetle.. for det var vi begge enige om! Dessuten klinger det fint med Sondre som blir en stolt storebror
Hilsen Foxy (36+1):klapp:
Synes det er kjempefint med navn som ikke alle har!!
Ulrik er søtt.
Skal kalle min lille Odin om det blir gutt.
LENESIN TERMIN 31.12.02 :birth: :hjerter:
Gretchen
11-10-2002, 16:05
Ulrik er et flott navn !!
Gretchen ;)
Hei Nette,
Gratulerer med dagen :klapp: :klapp: og takk for sist, forresten.
Ei veninne av meg skal ha baby i desember, og blir det en gutt skal han hete Ulrik. Jeg får si til deg som jeg sa til henne, nemlig at Ulrik er et kjempefint navn, spør du meg!! GO FOR IT!!! :)
Divine
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.