PDA

Vis full versjon : Ømme bryster

Noora
30-01-2004, 15:36
Har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nr.2:klapp: Forrige gang jeg oppdaget at jeg var gravid var det pga. sinnsykt ømme bryster! Denne gang har jeg ingen symptomer på at jeg er gravid utenom at mensen uteblir. Har tatt tre positive tester, men de var jo så svake at jeg tenker jo mitt:uff:

Det jeg nå lurer på er om det kan ha seg slik at pga. at jeg fortsatt ammer :stores: så blir ikke brystene ømme slik som sist:???: Vet jo at ingen svangerskap er like men... Skulle likssom ønske at jeg kunne "føle" graviditetet på kroppen på en eller annen måte;)

Er det andre flergangsfødende som har opplevd dette?

rarelillemeg
30-01-2004, 19:54
Jaaaa!!!

Jeg var også vanvittig øm første gangen, og syntes "alle" måtte se at jeg var gravid - siden brystene vokste sånn!

Denne gangen ammet jeg sønnen min fremdeles da jeg ble gravid, og videre i ca fire mnd, da var det slutt på ammingen. Først etter enda en mnd, altså da jeg var drøyt 5 mnd på vei omtrent, fikk jeg hovne og litt ømme bryster. De har ikke vært i nærheten av så ømme som sist, men er hovne og veldig fine :D (Er så små fra før - jeg nyter graviditet og amming...)
Jeg var også om mulig enda mindre kvalm enn sist, og hadde ingen murringer, ingen smerter fra livmorbånd som strekker seg, i det hele tatt fullstendig symptomfritt.
Men nå går jeg nå rundt her med en stor og særdeles aktiv baby i magen, så det var i alle fall ingenting galt selv om symptomene uteble!

Lykke til, da! :vink:

Frostiz
30-01-2004, 20:08
Jeg ante ikke at jeg var gravid denne gangen..
Men forje gang derimot bare visste jeg det pga fryktelige ømme pupper..:p Er nå inne i min 15 uke og begynner å få mere tegn og brystene begynner å bli ømme.
Jeg ammer ikke enda,men har enda en del melk i puppene.

Og en strek er en strek,så gratulerer med spiren i magen!!:klapp:

Hestehoven
31-01-2004, 11:51
Hei :)

Dette med ømme pupper varier nok fra svagerskap til svagerskap. Forrige gang hadde jeg ikke ømme bryster i det hele tatt, nå er de helt grumsomt ømme. Det var 4 måneder siden jeg sluttet å amme når jeg ble gravid, så jeg hadde ikke noe melk heller.

Løvelasken
02-02-2004, 09:18
Første gang jeg var gravid hadde jeg kjempe ømme bryster, denne gangen er det som to betong klosser, det gjør skikkelig vondt å ha på seg en bh og for å ikke snakke om vortene mine..bare jeg blåser på de så svir det..
Men fyyyy så flotte de er:D Det er en av de posetive tingene med å være gravid, synd man ikke får beholde dem:uff:

Noora
02-02-2004, 14:43
Opprinnelig melding fra Løvelasken
Første gang jeg var gravid hadde jeg kjempe ømme bryster, denne gangen er det som to betong klosser, det gjør skikkelig vondt å ha på seg en bh og for å ikke snakke om vortene mine..bare jeg blåser på de så svir det..
Men fyyyy så flotte de er:D Det er en av de posetive tingene med å være gravid, synd man ikke får beholde dem:uff:
:fnis: AU!!!

Takk for svar, damer:) Har våknet litt de siste nettene og vært øm, så jeg regner med at det sikkert kommer ettehvert. Men kan tenke meg at det blir MYE værre når jeg slutter å amme:eek: