Vis full versjon : Pampers-klubb?
Finnes det en pampers-klubb?
Jeg synes det virker kjekt med prøvene på libero-bleier som kommer i posten fra libero-klubben, men det kunne jo vært ok å få prøve på pampers også da.
Alt som er gratis må man få med seg....:gal2:
Audhild 37+4
Hei hei !
Jeg har IKKE ramlet over noe slikt.
Hva med å sjekke sider på nett ?
Klem
Vimsen T-20
Når jeg fikk førstemann i -97- så fikk jeg noen prøver p ånyfødtbleier i posten fra pampers...
Vet ikke om de sender ut det lenger...
Men det er ikke noen Pampersklubb, sslik som det finnes Libero klubb (tror jeg da)
Pernille
15-08-2002, 02:24
Jeg har iallefall "meldt" ungene på ett eller annet, om det er en KLUBB vet jeg ikke... Men Pampers er sløve til å sende ut ting. Min førstefødte fikk tilsendt to vareprøver. Sistemann har ikke fått noen ting ennå...
Gikk inn på Pampers sin hjemmeside og fant ikke noe klubb for Norge. Sverige har, men ikke Norge......
.. man kan melde seg på pampers klubben i sverige, med norsk adresse, og motta prøver...:???:
Eller MÅ man være svensk... :???:
Jeg er med i noe pampers klubb i Danmark siden jeg er dansk. Fikk en hel pakke med 28 newborn bleier og vaskeservietter og en smokk. Men den måtte hentes i butikken i Danmark, så det hjelper vel lite for dere. Tok min med hjem fra ferie hos mor og far i juli....
Det var noe annet en libero, jeg mener 2 bleier i forskjellige størrelser, du får jo ikke prøvt bleien hvis minste mann gjør på seg med en gang.....:p
Mammam og lille my ( T-21 )
..fant dere forresten pamperssiden hen? Har søkt, uten hell...
Tidligere bruker
15-08-2002, 22:19
Pampers.com:)
Amadala
Virker iallefall ikke her, hverken pampers.com eller www.pampers.com
Macaroni
16-08-2002, 00:29
Hei.
Lite tips til: Huggies-bleier.
Kjempegode. Selges på Rema 1000 butikker over hele landet.
De har fra nyfødtstørrelse og oppover.
Jeg fikk prøver fra www.huggiesclub.com
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.