PDA

Vis full versjon : Uæææææh! Purreløk!

Kjersti
10-10-2002, 00:43
Da jeg gikk med Ingrid klarte jeg ikke smaken/lukten/SYNET av visse grønnsaker, spesielt purreløk.....grøss, blir nesten kvalm av å skrive det. Var spent på om denne aversjonen kom tilbake denne gangen, men hadde ikke merket noe før......i dag tidlig!!

Merket at jeg var litt småkvalm, men ikke så ille, så jeg åpnet kjøleskapsdøra for å finne smør og pålegg til Ingrid. DER LÅ EN PURRELØK! Jeg brakk meg momentant, slengte igjen døra, brakk meg igjen og styrtet på do! Sto der og kikket ned i skåla, kastet heldigvis ikke opp. Så hørte jeg tassende trinn bak meg, og Ingrid kikket opp på meg, ned i do, og så spørrende opp på meg igjen: "driver med du da mor??" Stakkars liten, ble ikke no frokost på henne i dag, ikke hjemme ihvertfall, ble en kornmokjeks på vei opp til bestemor:p Hun var like fornøyd hun:):)

GRUER MEG TIL I MORRA TIDLIG, JEG! *surv*

Psst! Ellers så har jeg det bra;)

Tidl. bruker
10-10-2002, 00:48
Du må nok ringe til noen og få fjernet den purreløken. Finnes det ikke noen egne firmaer for denslags da?? Det burde det gjøre.

Lykke til med purreløken!!

Tinetoff
10-10-2002, 01:26
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nøtteliten
10-10-2002, 11:54
veldig bra Ramboline; purrepolitiet bør komme til unnsetning!

jeg har kasta ut leverposteien og bringebærsyltetøyet....og alle sterke såper!

nøtteliten

Kjersti
12-10-2002, 23:31
Purreløkpolitiet:bryn: dvs den vordende tobarnsfaren, har ordnet opp med purreløken. Den har fått midlertidig besøksforbud her i huset;)

Helt latterlig er det! Jeg trekker pusten og løøøøøøper forbi grønnsaksdisken i butikken:gal2: