PDA

Vis full versjon : Eit lite hjartesukk (om ”vekt og sånn”…)

Krølla
03-02-2004, 14:16
NB: Fare for litt sjølvmedlidenhet i dette innlegget!

No treng eg litt oppmuntring av kloke magedamer her. Har gravd meg litt ned i ”søla” for å seie det slik :uff: , og tenkte kanskje at noen som har ”been there, done that” kan sparke meg litt bak og dra meg opp igjen. Det er ikkje det at det eigentleg er synd i meg, men eg treng å få litt andre perspektiv på saka.

Er gravid for andre gong og har eigentleg følt meg veldig fresh med tanke på vekta denne gongen. Har vore kjempeaktiv; går med barnevogn og leverer Vesleprinsen i barnhagen kvar morgon. Dette utgjer ein ganske tung tur på ein time – veldig god trim! I tillegg har eg trent styrke med vekter eller Stram Opp på SATS to gonger i veka. Og så er det jo trim i seg sjølv berre å vere mor til ein 1-åring…og å vere i full jobb (sjølv om det berre er kontorjobb). Ganske mykje trim med andre ord :klapp:. Kostholdet har vore typisk normalt, norsk kosthold – sunt men med utskeielsar i blant. Et 6 måltid for dagen, og har god matlyst (kan høyrast veldig mykje ut, men dagen min startar 05.30, så den er ganske lang...). Frå eg vart gravid fram til veke 10 hadde eg lagt på meg 0 kilo (dette lovar bra, tenkte eg då…). Difor rekna eg med at eg ved neste kontroll i veke 22 (forrige veke) ikkje ville ha lagt på meg meir enn 2-3 kg. Men fekk eg hakeslepp eller :vekt_nei: ??!! 7 kg hadde eg lagt på meg på 12 veker :angst:…eg kan nesten ikkje forstå det...:_panne:…I forrige svangerskap trimma eg veldig ujamnt og ganske lite dei fyrste 6 månadane, spiste masse godteri, og hadde lagt på meg 10 kg i veke 25. Med all trimmen og eit normalt kosthold har eg altså kome opp i nesten det same som då!! :bryn: Alt strevet har jo nesten ikkje vore verdt nokoting føles det som no, når eg likevel berre eser ut. Så sidan forrige veke har eg omtrent levd på snop og sjokolade for å trøsta meg sjølv. Men det verste er at eg heilt har mista inspirasjonen til å fortsetta å trimma. Korleis skal eg få denne tilbake??? Nokon må hjelpa meg her, for eg veit kor viktig det er å trimme sjølv om ein likevel legg på seg. Vurderer å slutte å gå om morgonen, og heller ta t-banen, og SATS har eg ikkje ein gong gidda å tenkt på siste veka…Nei, no må eg skjerpa meg her!

Eg veit at 7 kg halvvegs i svangerskapet ikkje er katastrofalt mykje, men det er heller ikkje poenget. Poenget er at desse kiloa kom så uventa på meg, og har drept alt av treningslyst og lysten til å vere sunn. No håper eg berre at nokon kan trøste og hjelpe meg litt her så eg kjem tilbake i riktig ”modus” :gal2: :gal2: :gal2:

Takk for at du las!!

Polyanna
03-02-2004, 15:46
Nummer 1: Vektmålet hos legen kan variere en del, avhengig av klær, om du akkurat har vært på do, drukket vann, osv. Det kan godt hende du bare har lagt på deg 5!
Nummer 2: Så aktivt som du lever så har du antagelig erstattet noe fett med muskler. De er tyngre, men også mye sunnere, og tar mye mindre plass i buksa. Det kan lett forklare et par kilo.

I tillegg: De kiloene muskler du legger på deg nå vil være supereffektive fettforbrennere etter fødsel. 90% av fettforbrenningen din foregår i musklene - tenk det for en forbrenningsmaskin du kommer til å være! :)

Du vet udmerket godt at du kommer til å legge MER (fett) på deg ved den omleggingen du har gjort nå enn om du fortsetter å leve sunt, så ta deg sammen og ut og tren!! :fy:

Hjalp dette litt?

Timian
03-02-2004, 18:04
Nummer 2: Så aktivt som du lever så har du antagelig erstattet noe fett med muskler. De er tyngre, men også mye sunnere, og tar mye mindre plass i buksa. Det kan lett forklare et par kilo.

Jeg trur jeg skriver under på denne jeg - det kan nok skyldes at du har litt mere muskler og det er jo bare bra
:) Så fortsett å tren og lev sunt - så skal du se at dette blir bra tilslutt!