Vis full versjon : Se hit alle unge mødre!
Hei!Tenkte jeg skulle presentere meg her inne,har stort sett bare vært på "maigruppen".
Jeg heter Hanne, er 19 år og venter en liten gutt som skal hete Mattias.Går siste året på vdg,allmennfag :)
Dette blir mitt første barn,men har tidligere hatt en provosert abort som jeg har angret sårt på i ettertid.Det har vært veldig vanskelig i en ganske lang periode,og så en dag fant jeg ut at jeg var gravid igjen.Denne gangen var valget lett å ta,og nå glder jeg meg bare masse!!!Skal snart flytte inn til kjæresten min på 20 (Vi har vært sammen i 4 år :klapp: )
Håper vi kan bli en liten gjeng her inne..er fint å ha noen likesinnede! :vibber:
Stooooooor :klem: fra meg!! :D
Velkommen hit;) Alltid hyggelig med flere unge "mums 2 be" her inne....
Chanel 19+3
Tidl. bruker
04-02-2004, 23:52
Velkommen velkommen :D
Jeg er selv 19 år, blir 20 i apri!
Kjempe kos at det kommer flere :klapp:
Takk,takk...:D veldig koselig å være her sammen med dere!
:findag:
:)
Hei.
Jeg er ny på snart mamma, tenkte å presentere meg jeg også.
Er 20, og har termin 27. Mai.
Bor sammen med barnefaren, 23 år, vi har bodd sammen i ca3 år, like lenge som vi har vert sammen.
Jeg er førstegangsfødende, og synes det hadde vert koselig å få kontakt og møte nye venner.
- Eva -
:klapp:
Hei Eva!!
Velkommen hit...Håper vi kan bli godt kjent! :vink:
-Vil gjerne bli din "pratevenn"!
:klem: fra meg!
:findag:
Rainbow_Girl
12-02-2004, 12:11
kanskje jeg skal presagtere meg jeg å?
jeg ble 20 år i des å er gravid i uke 38 på søndag, så er ikke så lenge igjen men kan jo blir en stund hehe...
får jeg være med ?:)
Bare å henge seg på det vettu:) The more the marrier, eller noe :???: Velkommen hit!!!:klapp: Ser du nærmer deg med stormskritt til den store dagen..... Hvordan er nervene....?? :)
Chanel
Rainbow_Girl
12-02-2004, 13:37
he he nærvene de er egentlig ikke kommet noe særlig ennå,
gleder meg egentlig mere jeg da men he he , vil gjerne bli ferdig nå, er ikke lei i den forstand egentlig men jeg vil så gjærne se babyen vår snart nå... Synes 9 mnd er lenge å vente...
jeg kan jo fortellle litt her da...
babyen min vil ikke snu seg så den ligger i seteleie, er altfor glad i å være i mammas mage hehe.. så i går var jeg til rønken på ullevål, å tok bilder av bekkenet mitt for å se om jeg klarer å føde en baby i seteleie , å den 20 skal jeg på ullvål igjen på samtale og Ul for å se om kanskje babyen har snudd seg , å da skal vi snakke om både setefødsel å keisersnitt... å hvis jeg bestemmer meg for keisersnitt så skulle vi avtale en dag , å jeg har fått vite av min svigerbror(min svigerinne sitt barn ligger å i sete leie å hun har termin 3 dager før meg he he)at det tar barnet ca 1 uke før så da tyder det kanskje på at jeg vil få babyen min om ikke så altfor lenge....
så det blir en spennende men også skummel dag den 20 ..
Håper det går bra!
KRYSSER FINGRENE FOR DEG!! :D
lille nurket:)
26-02-2004, 23:15
Synes det er kjempe fint med en "ung mor" side.
selv fyller jeg 19 i april. jeg går vk1 hjelpepleien. gikk almenne gk før jeg valgte denne retningen.
Stå på alle unge mødre:klapp:
Izabella
15-03-2004, 22:24
Heisann dere!
Ikke første gangen jeg er gravid. Har en abort bak meg og noen SA`er. Skal gå litt stille i dørene siden jeg er så humla nygravid! :)
Har menstremin 14 november!
Og er 19 år, men blir 20 i april! :)
Jeg er vel bare 5+1 idag!
Klem fra Lillekos!
Får vel skrive noen ord om meg selv jeg og.
Jeg blir snart 21 år. Er mamma til en gutt på 2 år, har også en provosert abort og en sa bak meg. Nå er jeg gravid i uke 5 og storkoser meg med den voksende magen. :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.