PDA

Vis full versjon : Drømmer om sex

Tidl. bruker
05-02-2004, 00:03
Ofte våkner jeg om nettene og skjemst nesten over disse vanvittige drømmene jeg har. Det er drømmer om sex som ofte tar helt av! :latter: Men jeg digger jo det! De er kjempe deilige, men det er nesten så jeg får dårlig samvittighet, for jeg har ennå ikke drømt at jeg har sex med min kjære, men derimot med ukjente menn eller kjente.

Har dere opplevd noe sånt? :blush:

Mistral
05-02-2004, 10:50
Jeg hadde masse erotiske drømmer en periode for noen uker siden, men så vidt jeg husker var det mannen min som var hovedrolleinnehaver sammen med meg... Men nå er de helt borte.

Ikke noe å skamme seg over uansett, kroppen er full av hormoner og du kontrollerer jo ikke hva du drømmer. Nyt drømmene dine du! ;)

Ira
06-02-2004, 18:13
Hadde også massevis av sånne drømmer i starten av svangerskapet. Og aldri mannen min som den andre parten :uff: Hadde skikkelig dårlig samvittighet, men trøsta meg med at det var hormonene mine. De siste gangene var det han som deltok da, så det jevna seg ut etterhvert :p

Nå er det (dessverre) slutt på de drømmene. Nå drømmer jeg bare andre merkelige ting.. :uff:

Frostiz
11-02-2004, 10:09
Har også hatt litt sånne drømmer,men hører mange har det så får prøve å ikke skjemmest for mye :p

Litt artig er det jo også;):D

Mistral
11-02-2004, 17:56
Mye bedre enn å ha mareritt :D, det er jo mange som plages med det også! :(

Dani
15-02-2004, 11:11
Jeg har også hatt de villeste erotiske drømmer. Forrige natt drømte jeg at jeg hadde heftig sex med en mannlig arbeidskollega som jeg absolutt ikke liker i virkeligheten!?!?! Hvor tar man det fra :bonk:

Majka
15-02-2004, 11:16
Dårlig med sex, med jeg har de verste mareritt innimellom. I morres var jeg helt ødelagt både i kropp og sjel av alt jeg har opplevd i natt.

Først var jeg vitne til flykræsj. Etterpå viklet jeg meg inn i et torpedomiljø, de torturerte bestemor til døde, og drømmen endte med at jeg ble jaget rundt og også drept på grufull måte. Alt mens jeg prøvde å beskytte babyen i magen. Forferdelig!!

Neste drøm skjedde på en båt, hvor 2-åringen min balanserte på kantene. Noen var ute etter ham også, forresten.

Våknet i dag av sterke kynnere, og med skikkelig kink i nakken.

Håper på en sexdrøm i natt - hvertfall framfor slike fæle mareritt...

Løvelasken
16-02-2004, 15:25
Sex drømmer ja:o Jeg er bare den verste hora i mine drømmer...men mannen er med hele tiden, enten ser han på eller er med i gruppe sexen:uff: :o
Jeg har til og med drømt om Idol dommerne:bonk: Tja...hva er neste? Vidar Teisen?? Eller enda verre ......:uff:

Shelly
25-02-2004, 14:16
Kjenner meg igjen her ja... Drømmer om sex ofte nå i det siste. Men som oftest kommer det noen og avbryter:blæ:

mayapril
25-02-2004, 22:17
Forrige svangerskap drømte jeg mye om eksen min. Hvert fall dårlig samvittighet! Hadde nesten ikke sett han på 5 år da... Ofte viklet drømmene seg inn i syke ting, ofte ble eksen min plutselig til mannen min og omvendt. Drømte om eksen min HVER natt i sikkert 2-3 uker.. det var veldig frustrerende!
I dette svangerskapet har det vært litte oppsiktsvekkende drømmer, men eksen min har dukket opp nå og... rart det der altså... Men ikke seksuelt denne gangen da. :glorie:

snilje
25-02-2004, 22:38
Må nok signere å si at jeg har had sånne drømmer jeg å...:uff: