PDA

Vis full versjon : Syntes dere ukene går fort?

Line
10-10-2002, 14:07
Hei!
Jeg er nå i uke 31 og syntes at ukene bare flyr.

Nå jobber jeg ennå (50%) og har ikke de største plagene.
Når jeg har vondt og plages så skulle jeg ønske at tia gikk fortere.
Men det er ikke SÅ ofte.

9 uker igjen det går kjempe fort syntes jeg:klapp:

Hvordan har dere det?

winni
10-10-2002, 14:25
Jeg er enig med du:kidoki:

Trodde tiden skulle gå tregt, men frem til nå har den gått veldig fort.

Som deg er jeg i god form, jobber 50% (pga. bekkenplager av å gå hele dagen på jobb).

Men tror at det plutselig er nok, at det blir tungt og en vil møte
:baby: sin.
Føler at jeg ikke er klar enda, trenger de 9 mnd for å bli klar både fysisk og psykisk.
Lykke til videre!! :)

Hilsen Winni 32+1
Termin 6 desember

Ladyen
10-10-2002, 14:33
Synes tiden bare flyr avgårdet. Det er mye som skjer for tiden og da går tiden så altfor fort. Jeg har snart bare 8 uker igjen.... hjelp.

Trodde tiden skulle gå veldig sakte med det at jeg har vært sykemeldt siden midten av juni, men neida. Har hatt litt å gjøre hjemme så da går tiden ganske fort likevel.

Ønsker alle oss lykke til.... :klapp: :klapp:

Sine
10-10-2002, 15:08
Uff, ja. tiden flyr.

Jeg studerer og har 2 semesteroppgaver som skal leveres hhv. i midten av november og i begynnelsen av januar. Har såvidt kommet i gang. Stresser litt med det da, og dermed flyr dagene med store vinger. Himmel, jeg blir nesten matt. Orker ikke tenke på hvor mange uker det er igjen, for det skremmer meg nesten. Er 50% sykemeldt fra jobb, så det er nå godt da. Kjenner at jeg trenger tid til soving også.

Fram til jeg var 4 mnd., gikk tiden fryktelig tregt, og jeg var sikker på at det skulle gå enda tregerenå, men den gang ei.

Vi får henge med så godt vi kan.

Sine 29+4 (oæhh)

Millien
10-10-2002, 15:23
Etter 20. uke har tiden igrunnen gått veldig fort.I morgen er jeg 30+0(Hurraaaaaa:klapp: )og da er det bare ti uker igjen til termin.Og desember gå jo igrunnen av seg selv den.Får håpe det fortsetter slik,dere.:findag:

IzziCreo
10-10-2002, 15:52
Synes det har gått superfort hele tiden jeg ;) Og for oss er det under 8 uker igjen... ojojoj... Gleder oss, men trives godt nå også :D

Klem Suzie Q 32+3

lenesin
10-10-2002, 17:31
Den første tiden da jeg ventet på at magen skulle komme og de første spark gikk tiden veldig tregt:uff:
Er nå 100% sykemeldt å driver å pusser opp og ordner til den lille skal komme,å plutselig er det oktober!!:klapp: :klapp:
Å neste måned er det jo september,da må jeg kjøpe julegaver så jeg er ferdig med det å så er det
DESEMBER .:hjerter:
Tiden flyr!!!!

lenesin :birth:

Tuppa
10-10-2002, 18:01
Ukene FLYYYR :eek: :D :klapp:

Dette svangerskapet har gått som en vind :)
Håper de fire siste ukene også går fort. Det er de som er de verste synes jeg :uff:

Kanutten
10-10-2002, 19:08
Ja jeg synes at tiden flyr fort.. men nå er jeg 100 % sykemeldt, så jeg vet ikke om tiden vil gå like fort da.. Men jeg har nok og gjøre.. kan studere, strikke og slappe av.. sove mye skal jeg iallefall.. Er sliten etter jobbing..

Håper iallefall at tiden går fort.. til nå har den da det!! under ni uker igjen

Klem

Kanutten og :baby: 31+2
:birth: 12. 12

Rotehue
10-10-2002, 20:20
Til nå synes jeg tiden bare har flydd av gårde, men etter at venninna mi fikk baby for en uke siden synes jeg plutselig det er leeeeenge til desember.... Vil ha baby nå jeg!
Samtidig er det godt at det er litt tid igjen siden vi holder på å pusse opp badet, og alt er et eneste rot akkurat nå.
Jeg får kose meg med min venninnes baby så lenge, så kanskje tiden går litt fortere....

Rotehue 31+2

Lica
10-10-2002, 20:36
Synes det har gått mega fort siden uke 20, men har hatt noen uker nå som det liksom har stoppet litt opp.:(
Men er akkurat 32 uker idag, og det er BARE 8 uker igjen!!!:klapp:
Håper ukene går raskere framover, for nå har jeg lyst på :baby: !!

Klem fra Lica (32+0)

Kikkan
10-10-2002, 20:37
Det er visst bare jeg som syns at tiden fortsatt går KJEMPE-TREGT... ;) Syns det føles ut som at jeg aldri blir ferdig med å være gravid.

Har hele 10 uker igjen til termin, å 7 uker igjen til jeg går ut i permisjon. Ser forsåvitt ikke så veldig lenge ut når jeg ser i kalenderen, men ellers syns jeg mest dagene snegler seg fram. (Enda jeg har aktiv sykemelding å "bare" jobber mellom 9-15 i stedet for 8-16)

Jeg har egentlig en del å styre med hjemme å sånn, men det føles i alle fall ut som at det går kjempetregt. Siste uken før permisjon blir sikkert til å gå raskt da... (Blir siste uken i den jobben også, ettersom vi flytter til Sverige, så jeg regner med det blir ganske masse å styre med).

For min skyld får tiden gjerne gå mye raskere! ;)

Quila
10-10-2002, 20:47
Her går tiden nesten litt for fort....

Skal i praksis snart, og da er det fullt kjør med jobbing, og andre prosjekt på skolen:uff: Slipper å kjede meg da!! Når jeg er ferdig med praksis så er det bare tre uker igjen, så da har jeg vel nok å gjøre.

30 uker i dag:klapp: :klapp:

susse
11-10-2002, 02:54
Synes ikke tida raser akkurat....Aktivt sykemeldt, men er mye hjemme og kjeder meg (det lille jeg kan) med en aktiv kar på 2 1/2 og en like aktiv en i magen.
Fikk tantebarn forrige uke, og da våkna baby lengselen for fult....skal det virkelig være såå lenge igjen ???

Snehvit
11-10-2002, 17:30
Når jeg ser på alt som er planlagt i tiden fremover blir jeg nesten litt stresset. Og tiden mellom hver kontroll går fort. Men tiden frem til uke 30 synes jeg har gått supertregt (merkelig det der). Gleder meg til å kunne skrive 30 som dere andre og ikke være sinke på 20-tallet. Men nå er det snart min tur - jippi!

Klem Snehvit 29+2