PDA

Vis full versjon : Første kontroll unnagjort

Tilla
05-02-2004, 20:26
Da er jeg offisielt i gang!

Ul på tirsdag viste et foster tilsvarende 5+5, som også stemmer med mine beregninger. For tidlig å se så mye mer, men "so far - so good".

Legen min er seksjonsoverlege på Ahus og det virker som han vet hva han holder på med. Det føles også som om han er opptatt av å ivareta meg og min frykt :)

Jeg kommer til å gå på blodfortynnende fra uke 12 siden alle mine barn, både levende og døde har vært ganske små. De regner med at jeg har hatt en form for svikt i morkaka, selv om dette ikke har vært påvist ved undersøkelser av denne. Må også regne med å bli sykmeldt fra rundt uke 20 (hvis jeg kommer så langt...), sånn for sikkerhets skyld.
Ellers skal jeg om alt går bra tilbake om 5 uker, håper det er litt mer å se da... Greit med en bekreftelse eller avkreftelse av om det er noe å "ruge videre på"

Nuta
06-02-2004, 16:00
Gratulerer så mye med :baby: i magen :klem:!!
Det er flott at du har en lege som tar godt vare på deg og som gjør at du føler deg trygg.
Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen:kryss:! Det bare MÅ det gjøre:)

Milly
08-02-2004, 14:31
Så godt å høre at alt ser bra ut så langt, Tilla! Og det er veldig fint at du har fått en lege som tar deg på alvor, og gir deg den oppfølgingen du fortjener.

Det blir spennende å høre hvordan det går på neste ul. Ønsker deg virkelig det beste for dette svangerskapet. Det er ikke lett å slappe av og tro at alt skal gå bra når man har opplevd så mye tøft som du har. Du må være flink til å bruke gode støttespillere rundt deg, og ikke minst oss her inne, som gjerne lytter til både frustrasjoner, frykt og gleder!!